  • 1. Data: 2005-07-18 13:05:42
    Temat: Legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "Pafelek" <e...@p...to_usunac_wp.pl>

    Witam i mam kilka pytan (chyba dobra grupa).
    Ile czasu wazne sa dokumenty potrzebne do wyrobienia legitymacji
    ubezpieczeniowej?
    Czy jest ona obowiazkowa?
    Czy sa jakies terminy (i ewentualnie grzywny), w ktorych trzeba ja wyrobic?
    Czy pracodawca moze zcedowac te sprawe na pracownika?

    pozdrawiam
    --
    Pawel

  • 2. Data: 2005-07-18 16:32:45
    Temat: Re: Legitymacja ubezpieczeniowa
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Pafelek" <e...@p...to_usunac_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wyrobic?
    > Czy pracodawca moze zcedowac te sprawe na pracownika?

    A po co Ci legitymacja ubezpieczeniowa?
    To jest Twoja sprawa, czy chcesz mieć jeszcze jedną książeczkę, czy i kiedy
    wyrobisz sobie. Bo tak naprawdę to teraz nigdzie ona nie jest przydatna. Do
    lekarza żądają książeczki RUM, zarobki są zapisane na koncie w ZUS / w nowej
    chyba nie ma już pozycji na zaroki/.