  • 11. Data: 2004-05-03 00:59:51
    Temat: Re: Wojsko
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c73icc$iji$1@news.onet.pl>, Adam Sito wrote:
    > spedzac
    >
    > Niech się zrzeknie obywatelstwa i będzie bezpaństwowcem z polskim
    > paszportem. I mogą go w dupę cmoknąć.

    Niech sie zrzeknie. Ale czy taki bezpaństwowiec Twoim zdaniem nie podlega
    jurysdykcji żadnego kraju, bo jeśli jednak podlega to mogą go cmoknąć MZ
    nieco inaczej niż sugerujesz.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2004-05-03 07:35:12
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Niech sie zrzeknie. Ale czy taki bezpaństwowiec Twoim zdaniem nie podlega
    > jurysdykcji żadnego kraju, bo jeśli jednak podlega to mogą go cmoknąć MZ
    > nieco inaczej niż sugerujesz.

    Fakt. Ale jako bezpaństwowiec nie podlega powszechnemu obowiązkowi obrony,
    tyle że już musztarda po obiedzie.
    AS

  • 13. Data: 2004-05-03 10:11:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Fakt. Ale jako bezpaństwowiec nie podlega powszechnemu
    > obowiązkowi obrony, tyle że już musztarda po obiedzie.
    No i zezwolenia na stały pobyt, na pracę... itd.
    Bo brakiem prawa do głosowania chyba się za bardzo nie przejmie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2004-05-03 10:30:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 May 2004, Adam Sito wrote:

    >+ > No nie wiem.....jakos tak ciezko mi sobie wyobrazic jak to jest nie miec
    >+ > zadnego obywatelstwa.No bo chyba jest ono do czegos potrzebne ? :-)
    >+
    >+ Właśnie do tego, żeby nakładać na ludzi obowiązki typu służba wojskowa.
    >+ A swoją drogą - ktoś wie, jak wyglądałaby wówczas sprawa z ZUS-em?

    Art. 6 ustawy o SUS.
    Podlega się z tytułu bycia pracownikiem, prowadzenia DG itp.
    a nie z tytułu obywatelstwa.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2004-05-03 10:34:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c74snb$q2o$1@news.onet.pl>, Adam Sito wrote:

    > Fakt. Ale jako bezpaństwowiec nie podlega powszechnemu obowiązkowi obrony,
    > tyle że już musztarda po obiedzie.

    Ale nawet jeśli, to jak go złapią zysk może być żaden. Posługuje się
    dokumentem potwierdzającym obywatelstwo polskie którego nie posiada. W
    zależności co "wyłudzi" takim dokumentem, kara może chyba przekroczyć
    okres pzrebywania w wojsku.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2004-05-03 12:33:24
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Adam Sito wrote:

    > Niech się zrzeknie obywatelstwa i będzie bezpaństwowcem z polskim
    > paszportem. I mogą go w dupę cmoknąć.

    bzdura. Nie mozna sie zrzec obywatelstwa Polskiego. A dokladniej mozesz
    sie zrzekac ale dopoki prezydent RP tego nie podpisze to traktuj to jako
    marzenia.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl