  • 1. Data: 2004-05-05 20:27:58
    Temat: zeznania dziecka przed sądem
    Od: "attyde" <a...@p...fm>

    Witam :)
    Czy 9-letnie dziecko może zeznawać przed sądem? Rzecz polega na tym, że
    prawdopodobnie będę zakładała sprawę o odszkodowanie przeciwko lekarzowi za
    popełnienie błędu lekarskiego. Kiedyś już pisałam o tym zdarzeniu na tej
    grupie. Po krótce...chodzi o to, że stomatolog usunął mojemu dziecku stałą
    dwójkę, zamiast mlecznej trójki. Problem w tym, ze z dzieckiem był jego
    ojciec (mój były mąż). Pani stomatolog to kuzynka ojca dziecka. I jak się
    dzisiaj okazało, prawdopodobnie Pani stomatolog będzie się bronić (jeszcze
    nie wiem jak, ale pewnie będzie kłamać), a mój ex-mąż oświadczył mi dzisiaj,
    że nie zrobi nic, żeby jej zaszkodzić (cokolwiek to znaczy...). Mam
    przeczucie, ze oboje będą kłamać. Stąd moje pytanie. Czy dziecko będzie
    mogło zeznawać i jaka jest ocena tych zeznań przez sąd?

    Pozdrawiam
    edyta

  • 2. Data: 2004-05-05 22:46:37
    Temat: Re: zeznania dziecka przed sądem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "attyde" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    Dziecko może być świadkiem. No ale przede wszystkim dowodem będzie opinia
    biegłego. NIe podejrzewam, by dziecko mogło się wypoiedzieć na temat
    właściwości wykonania tego zabiegu. Jak się ma rozdziawioną gębę i pania z
    kleszczami nad sobą, to zdolnośc poszczegania jest mocno ograniczona.

  • 3. Data: 2004-05-06 12:46:31
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    >Jak się ma rozdziawioną gębę i pania z kleszczami nad sobą,
    >to zdolnośc poszczegania jest mocno ograniczona.

    Zdolność trzego? Włoncz sprawdzanie pisowni;)

    Pozdr
    Leszek