  • 1. Data: 2004-05-05 21:26:24
    Temat: Numer ubezpieczenie przy umowie o dzieło ???
    Od: "Krzysiek" <U...@o...pl>

    Witam

    Przynajmniej kilkanaście razy w życiu podpisywałem umowę o dzieło ale tym
    razem klient chce abym mu podał swój numer ubezpieczenia. Czy do UOD jest
    potrzebne podawanie jakiegoś numeru ubezpieczenia?

    Strasznie przeciąga sprawę wypłaty pieniędzy i zastanawiam się czy nie gra
    na zwłokę więc proszę o odpwiedź czy jest wymagany jakiś numer ubezpieczenia
    przy OUD a jeśli tak to jaki to jest numer (skąd go zbobyć) i po co on?

    Mówi o jakiś normach ISO w firmie a ja zastanawiam się co to ma wspólnego z
    umową?! Sam numer on nazywa NFI a ja pod tym hasłem znajduję tylko Narodowy
    Fundusz Inwestycyjny :]

    Proszę o pomoc bo co raz bardziej podejrzewam chęć oszustwa a chciałbym mieć
    podstawy do sprzeczania się.

    Pozdrawiam i przepraszam jeśli niejasno piszę - jak będzie trzeba to
    postaram się sprecyzować.
    KrzysieK