  • 31. Data: 2011-09-26 21:55:35
    Temat: Re: Wniosek o kredyt i wyciag z konta
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > rachunku dającą jakiekolwiek przesłanki, by zakładać, że mu cokolwiek
    > zostaje z pensji, z czego mógłby spłacać raty? Banku naprawdę nie
    > interesuje czy będziesz zarabiać na wynajmie tego kupionego na kredyt
    > mieszkania (co obecnie jest dość trudne) bo bank jest zainteresowany
    > sprawdzeniem, czy na chwilę obecną masz zdolność spłacania rat. Mając
    > wyzerowane na koniec miesiąca konto takiej zdolności nie posiadasz. Może
    > Ci się uda wynająć to mieszkanie, może nie, ale to nie wpływa na decyzję
    > kredytową. Liczą się fakty, nie marzenia.

    Przeczytaj jeszcze raz co piszę a nie to co chciałbyś bym pisał.

  • 32. Data: 2011-09-27 06:48:53
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 23:55, John Kołalsky pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz co piszę a nie to co chciałbyś bym pisał.
    Chciałbym żebyś pisał na temat i zgodnie z założeniami podanymi w tym
    wątku ale Ty niestety uparcie tego nie robisz, więc wybacz ale nie
    zamierzam dłużej na ciebie tracić czasu. Jak dla mnie EOT.

    --
    MZ

  • 33. Data: 2011-09-27 09:37:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-09-26, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Jakiego najmu? Wskaż proszę gdzie wątkotwórca pisał że wynajmuje?

    Wątkotwórca *nic* nie pisał w temacie na co wydaje.
    A najem to przykład, że mimo że na koncie zostaje "20 zł", to pieniądze
    na raty się znaleźć mogą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2011-09-27 09:53:14
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    > Wątkotwórca *nic* nie pisał w temacie na co wydaje.
    OK.
    > A najem to przykład, że mimo że na koncie zostaje "20 zł", to pieniądze
    > na raty się znaleźć mogą.

    OK. Tylko że wtedy niepotrzebnie (teoretycznie) się stresuje. Jeśli np.
    zadeklaruje, że na opłacenie najmu idzie mu 2000 zł miesięcznie, a
    prognozowana rata + czynsz w kupionym mieszkaniu to byłoby np. 1800 zł.
    To są zresztą standardowe pytania podczas wyliczania zdolności kredytowej.
    Chyba że co miesiąc "okazyjnie" wpada do galerii handlowej ...

    --
    MZ