  • 1. Data: 2011-09-22 14:48:19
    Temat: Wniosek o kredyt i wyciag z konta
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Skladajac wniosek kredyt hipoteczny, jako zalacznik oprocz
    zaswiadczenia o zarobkach od pracodawcy zadaja wyciagu z osobistego
    konta z ostatnich 3 lub 6 miesiecy (w zaleznosci od banku).

    Ja rozumiem, ze wymagaja potwierdzenia zaswiadczenia o zarobkach, ale
    po co im informacje co ja robie na swoim koncie.
    chodzi mi o to, do czego im informacja na temat tego ze wybieram z
    bankomatu wlasne pieniadze?
    Czy na prawde musza znac moje saldo i to ze wybieram pieniadze?

  • 2. Data: 2011-09-22 15:56:53
    Temat: Re: Wniosek o kredyt i wyciag z konta
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ja rozumiem, ze wymagaja potwierdzenia zaswiadczenia o zarobkach, ale
    > po co im informacje co ja robie na swoim koncie.

    Chodzi o ruch na koncie. Dla banku będzie różnica czy wpłaciłeś raz 5000
    zł i trzymałeś przez rok nic nie wypłacając, czy też masz co chwilę
    wpłaty po 1000 zł i częste wypłaty po 50-100 zł. W obu przypadkach
    średnie saldo na koncie może być 5000 zł i saldo końcowe również 5000
    zł. Bank jest zainteresowany twoją wiarygodnością i oszczędnościami.

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2011-09-22 16:05:04
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    To jakby to u mnie wygladalo skoro ja dosc czesto wybieram z
    bankomatu? Tak srednio co 3 dni, a sumy takie ze w miesiac pensja
    schodzi z konta? Czy takie wyplaty sa zle spostrzegane?

  • 4. Data: 2011-09-22 16:05:41
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A i jeszcze jedno? Nie trzymam na RORze oszczednosci.

  • 5. Data: 2011-09-22 16:12:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-22 18:05:04 +0200, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > To jakby to u mnie wygladalo skoro ja dosc czesto wybieram z
    > bankomatu? Tak srednio co 3 dni, a sumy takie ze w miesiac pensja
    > schodzi z konta? Czy takie wyplaty sa zle spostrzegane?

    Ekhem, skoro w miesiąc wydajesz tyle, ile dostajesz pensji, to bank
    może uznać, że nie masz na ratę.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-09-22 19:22:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/22/2011 11:05 AM, slawek7 wrote:
    > To jakby to u mnie wygladalo skoro ja dosc czesto wybieram z
    > bankomatu? Tak srednio co 3 dni, a sumy takie ze w miesiac pensja
    > schodzi z konta? Czy takie wyplaty sa zle spostrzegane?

    chodzi o to ile wydajesz a nie jak czesto
    Skoro wydajesz pensje, to z czego bedziesz mial na raty?

  • 7. Data: 2011-09-22 20:27:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2011 18:05, slawek7 pisze:
    > To jakby to u mnie wygladalo skoro ja dosc czesto wybieram z
    > bankomatu? Tak srednio co 3 dni, a sumy takie ze w miesiac pensja
    > schodzi z konta? Czy takie wyplaty sa zle spostrzegane?

    Może tak, może nie - procedury wyliczania zdolności kredytowej są pod
    wieloma względami wewnętrzną sprawą banku i tak na prawdę twoje pytanie
    należy do głupich pytań.

    Bank ma taką a nie inną ofertę - chce udzielić ci kredytu na określonych
    warunkach. Nie możesz lub nie chcesz spełnić tych warunków - nie
    dostaniesz kredytu.

    Teraz rozumiesz?

  • 8. Data: 2011-09-23 10:08:26
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Nie rozumiem.

    Czy Ty chciałbyś aby bank wiedział ze o tej czy o tej porze idziesz do
    sklepu i robisz zakupy?
    Po drugie jakbym dostawał pensje i jej nie wydawal to po co mi pensja
    i po co mi kredyt z banku, jak nie wydaje to sam sobie nazbieram.

    Wasze rozumawanie jest dosc dziwne.

    A ciekawe ile wam z pensji miesiecznie zostaje, czyzby wszystko? to
    bylby jakis zart, jesli tak.

  • 9. Data: 2011-09-23 10:11:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.09.2011 12:08, slawek7 pisze:
    > Nie rozumiem.
    >
    > Czy Ty chciałbyś aby bank wiedział ze o tej czy o tej porze idziesz do
    > sklepu i robisz zakupy?

    Ale to nie bank chce czegoś od ciebie, tylko ty chcesz czegoś
    (pieniędzy) od banku.

    Nie podoba ci się taka oferta na takich warunkach? Fora ze dwora.

  • 10. Data: 2011-09-23 10:33:09
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    > Ale to nie bank chce czegoś od ciebie, tylko ty chcesz czegoś
    > (pieniędzy) od banku.
    >
    > Nie podoba ci się taka oferta na takich warunkach? Fora ze dwora.

    A to całkiem ciekawe, zwłaszcza ze biorac 100tys kredytu oddajesz
    200tys.
    wiec korzyśc obustronna. A jakby było tak jak mówisz to banki nie
    prosily by sie klienta aby bral u nich kredyt
    Wiec chyba nie do konca jest tak jak mowisz