  • 1. Data: 2011-09-22 08:58:35
    Temat: Obrażający film na youtube
    Od: Sherkan <g...@g...com>

    Witam,
    Prowadzę firmę. Tworzę gry komputerowe, w które gra setki graczy w
    internecie.
    Kilku z graczy jawnie w grze oszukiwało, łamali regulamin i zostało
    wyrzuconych z gry za oszustwa. Nie mogą pogodzić się z tym, stworzyli
    filmik na youtube, w którym szkalują mnie moją grę, tak aby zniechęcić
    do niej jak najwięcej obecnych graczy. Film w ciągu 10ciu dni
    obejrzało ponad 70 osób i robi się coraz popularniejszy wśród obecnych
    graczy.

    Oto kilka fragmentów filmu:
    "Jeśli jesteś kapusiem dupowlazem, cwelem i nie masz co robić z
    pieniędzmi, to ta gra powinna ci pasować".
    "Pozdrowienia dla debilnych adminów i ich dupowchodków."

    Jednym słowem obrażają mnie, administrację gry, chcą zrobić wszystko
    żeby teraz zniszczyć ten projekt. Zgłosiłem ten film jako naruszenie
    zasad do youtube ale juz drugi tydzien nie ma reakcji.
    Napisałem do osoby, która umiesciła ten film w youtube, że jak do
    10ciu dni nie usunie go z youtube to zgłosze to na policję. Uzytkownik
    ten usunal film, jednak w ten sam dzien ktos inny założył konto we
    Francji i umiescil go ponownie. Podejrzewam ze to tej osoby kolega,
    zeby bezkarnie istniał w sieci.

    Ta osoba odpisala mi mejla, ze usunal film. Umiescil go tylko zyczenie
    klienta, zeby mu pokazac efekt co zrobił (było to zlecenie płatne),
    ale widzi ze klient juz umiescil go w sieci ponownie.

    Czy moge takie cos zgłosić na policję za obrazanie w srodkach masowego
    przekazu? Pytanie tez czy policja sie tym zajmie czy za tydzien
    dostane list polecony "w związku z niewykryciem sprawców....".

    Są komórki do walki z przestępczością internetową przeciez, którymi
    policja się chwali... Mysle ze po adresie IP, mozna namierzyc osobę
    tworzącą film a po nitce można by dojsc do osoby, ktora obecnie
    zamiesciła ten film.

  • 2. Data: 2011-09-22 09:20:13
    Temat: Re: Obrażający film na youtube
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/22/2011 3:58 AM, Sherkan wrote:
    > Prowadzę firmę. Tworzę gry komputerowe, w które gra setki graczy w
    > internecie.

    a gdzie mozna pograc?

  • 3. Data: 2011-09-22 09:39:56
    Od: Sherkan <g...@g...com>

    www.sguni.pl

  • 4. Data: 2011-09-22 12:17:15
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Sherkan wrote:
> [...]
    > policja się chwali... Mysle ze po adresie IP, mozna namierzyc osobę
    > tworzącą film a po nitce można by dojsc do osoby, ktora obecnie

    http://www.youtube.com/watch?v=tr26SnsG1ic&feature=p
    layer_detailpage#t=135s

    szczerze watpie ze policja cokolwiek zrobi, jak masz duzo czasu
    to mozesz probowac, ale jakos srednio widze podstawy

  • 5. Data: 2011-09-22 13:08:21
    Od: Sherkan <g...@g...com>

    On 22 Wrz, 14:17, "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=tr26SnsG1ic&feature=p
    layer_detailpage#...

    > szczerze watpie ze policja cokolwiek zrobi, jak masz duzo czasu
    > to mozesz probowac, ale jakos srednio widze podstawy

    tak,o ten link chodzi.

  • 6. Data: 2011-09-22 13:48:08
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-22 10:58, Sherkan wrote:
> [...]
    > internecie.
    > Kilku z graczy jawnie w grze oszukiwało, łamali regulamin i zostało

    A nie możecie poprawić gry, tak żeby nie można było oszukiwać?

    "Bug jest to wada oprogramowania - w przypadku SGUni będzie to błąd w
    grze. Polegają one na nieuczciwym wzbogacaniu się graczy co jest
    karalne. O każdym znalezionym błędzie trzeba poinformować natychmiast
    Operatora Gry i zaprzestać go używać. W powiadomieniu należy napisać
    czas wykonania/znalezienia buga, sytuacja jaka go spowodowała oraz
    skutki."

    No bez jaj. A o tym co jest uczciwe decydujesz ty z kolegami?

> [...]
    > do niej jak najwięcej obecnych graczy. Film w ciągu 10ciu dni
    > obejrzało ponad 70 osób i robi się coraz popularniejszy wśród obecnych

    Właśnie dodałeś do tego z kilkaset :D

    > Jednym słowem obrażają mnie, administrację gry, chcą zrobić wszystko
    > żeby teraz zniszczyć ten projekt.

    To naprawdę nie jest wszystko. patrz 4chan.

> [...]
    > policja się chwali... Mysle ze po adresie IP, mozna namierzyc osobę
    > tworzącą film a po nitce można by dojsc do osoby, ktora obecnie

    Chcesz być deweloperem, który popadł w konflikt z graczami, czy
    deweloperem, który gania niezadowolonych graczy po sądach.

    Ludzie przez ileś czasu grali w twoją grę i zapewne (do czasu) mieli z
    tego frajdę. Zamiast szukać winy u nich zastanów się co zrobić, aby
    sytuacja się nie powtórzyła.

    gacek

  • 7. Data: 2011-09-22 14:01:54
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Swoją drogą fajny regulamin.

    "17. Zostałem ukarany w niewłaściwy sposób lub jestem niewinny.
    Co mam zrobić ?
    Jeżeli doszło do sytuacji, że zostałeś ukarany w niewłaściwy sposób
    (kara jest za surowa dla danej sytuacji) lub jesteś niewinny, to możesz
    odwołać się do Operatora Gry. Odwołanie takie musi nastąpić w ciągu 24h
    od zalogowania się po dostaniu kary. Użytkownik, który nie może odwołać
    się od kary jeżeli nie zrobi tego w wyznaczonym czasie - oznacza to, że
    przyjmuje ją. "

    Że kto przyjmuje?

    "Jeżeli postanawiasz się odwołać, to musisz napisać
    wszystkie informacje, które będą działały na Twoją korzyść jak i
    niekorzyść (jeżeli zostanie wyrkryte oszustwo podczas podawania
    dowodów, zostanie to ukarane banem). Po odwołaniu się gracz czeka do
    48h na odpowiedź Operatora Gry."

    i to wasze wyrkyte oszustwo zostanie ukarane banem?

    18. Czy mogę odwołanie napisać do innego Operatora Gry niż do
    tego, od którego dostałem ?
    Nie można. Jest to spowodowane tym, że Operator Gry, który dał Ci już
    karę, wie o wiele więcej niż inny na ten temat. Dodatkowo ma to zapobiec
    znajomościom Operatorów Gry z graczami, żeby nie doszło do
    nieuczciwego anulowania kary.

    A co robicie żeby zapobiec znajomościom operatorów z graczami, żeby nie
    doszło do nieuczciwego nałożenia kary bez możliwości odwołania?

    19. Czy mogę sprzedawać surowce z gry za prawdziwe pieniądze ?
    Nie można. O ile dozwolone jest sprzedawanie kont z gry to sprzedaż
    surowców za realne pieniądze na aukcjach internetowych lub w inny
    sposób, to sprzedaż surowców jest zabroniona.

    Ktoś to w ogóle czytał?

    Swoją drogą w filmiku mowa o wydawaniu kasy. Bierzecie ją za coś od graczy?

    gacek

  • 8. Data: 2011-09-22 14:05:32
    Od: gacek <g...@w...pl>

[...]

    Dałoby się po polsku?

  • 9. Data: 2011-09-22 21:57:33
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie dodałeś do tego z kilkaset :D

    Ile??? Maksimum 34. Obecnie są 104 wyświetlenia.

    Piotr

  • 10. Data: 2011-09-22 22:56:42
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-22 23:57, PiotRek wrote:
    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ile??? Maksimum 34. Obecnie są 104 wyświetlenia.

    spokojnie.

    za miesiąc by już wszyscy zapomnieli. a posty usenetowe o tym, że akurat
    deweloper sguni.pl chce nasłać policję tudzież sąd na niezadowolonych
    użytkowników będą widoczne przez lata.

    gacek