  • 1. Data: 2011-09-22 08:46:22
    Temat: Obrażając film youtube
    Od: Sherkan <g...@g...com>

    Witam,
    Prowadzę firmę internetową. Tworzę gry komputerowe, w które gra setki
    graczy.
    Kilku z graczy jawnie w grze oszukiwało, łamali regulamin i zostało
    wyrzuconych z gry za oszustwa. Nie mogą pogodzić się z tym i stworzyli
    filmik na youtube, w którym szkalują mnie moją grę. Film w ciągu 10ciu
    dni obejrzało ponad 70 osób i robi się coraz popularniejszy wśród
    obecnych graczy.

    Oto kilka fragmentów filmu:
    "Jeśli jesteś kapusiem dupowlazem, cwelem i nie masz co robić z
    pieniędzmi, to ta gra powinna ci pasować".
    "Pozdrowienia dla debilnych adminów i ich dupowchodków."

    Jednym słowem obrażają mnie, administrację, chcą zrobić wszystko żeby
    teraz zniszczyć ten projekt. Zgłosiłem to do administracji youtube ale
    juz drugi tydzien nie ma reakcji.
    Napisałem do osoby, która umiesciła ten film w youtube, to usunal film
    i w ten sam dzien ktos inny założył konto z francji i umiescil go
    ponownie. Podejrzewam ze to tej osoby kolega, zeby bezkarnie mnie
    szykanowac.

    Ta osoba odpisala mi mejla, ze usunal film. Umiescil go tylko na
    zyczenie klienta i on go zrobil na zlecenie, ale widzi ze klient juz
    umiescil go w sieci.

    Czy moge takie cos zgłosić na policję za obrazanie w srodkach masowego
    przekazu? Pytanie tez czy policja sie tym zajmie czy za tydzien
    dostane list polecony "w związku z niewykryciem sprawców....".

    Są komórki do walki z przestępczością internetową przeciew, którymi
    policja się chwali...