  • 41. Data: 2012-08-02 21:27:34
    Temat: Re: W?a?ciciel mieszkania chce poprawi? anten? na dachu - firma zarz?dzaj?ca zabrania.
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >Kolina, idź sobie.

    lol (ang.) jestem członka palestry, a ty kto?

    Madzia (adw.)

  • 42. Data: 2012-08-02 21:48:51
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 17:32, Andrzej Lawa pisze:
> [...]

    ("członek" palestry pracuje w helpdesku? Chyba materac palestry...)

    > Kolina, idź sobie.

    Hm...

    Stokrotka 26.07:

    Stokrotka 27.04:

    Madzia z Pokładu idy, 02.08:

    (chyba jednak to nie ta sama osoba)

    PrivateLan, 02.08:

    (chyba też nie Madzia)

    (Ale ja się na internecie słabo znam... ;) )

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 43. Data: 2012-08-02 21:52:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2012 21:27, madzia z Pokładu idy pisze:

    > lol (ang.) jestem członka palestry, a ty kto?

    Jesteś chorobą. A ja lekarstwem.

  • 44. Data: 2012-08-02 21:53:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2012 21:48, SQLwiel pisze:

    > ("członek" palestry pracuje w helpdesku? Chyba materac palestry...)

    Ale toto jest takie głupie, że to by podpadło pod wykorzystywanie osoby
    upośledzonej albo nawet zoofilię ;->

    > Hm...
    >
    > Stokrotka 26.07:

    Stokrotka to nie Kolina, chociaż podobne.

  • 45. Data: 2012-08-02 21:57:05
    Temat: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    > Moc stacji bazowych 1800MHz, to rząd 40W. Moc telefonu - sięga 2W. Teraz
    > weźcie pod uwagę prostą arytmetykę: dwa razy dalej, to cztery razy
    > słabsze promieniowanie. Jak daleko od mózgu macie telefon, gdy
    > rozmawiacie? Jak daleko macie antenę stacji bazowej?
    >
    > Wreszcie - wszyscy chcemy mieć wszędzie "zasięg", ale anteny - byle nie
    > w pobliżu. Chcemy mieć tani wywóz śmieci - ale wysypiska, to nie w
    > naszej gminie.

    40W 46bDm to leci z nadajnika do anteny przy antenie 240cm mamy + 39dB
    czyli razem cos kolo 300W mocy ciaglej co w odleglosci nawet kilometra w
    wiazce glownej daje okolo 150W i teraz wloz do mikrofaslowki wode
    nastaw na 150W i poczekaj kilka lat !

  • 46. Data: 2012-08-02 22:05:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrivateLan" <h...@n...pl> napisał w wiadomości

    > 2. gdybyśmy mieli takiego zarządcę jak ty i próbował nam wcisnąć *nie
    > promieniujące* anteny to pewnie skończył by z zarządzaniem po pierwszym
    > zebraniu.

    Nie udowodniono naukowo szkodliwości takich anten. A jeśli nawet, to na
    pewno nie pod anteną, bo to są anteny kierunkowe i pod anteną, to w ogóle
    nie ma zasięgu przeważnie.

  • 47. Data: 2012-08-02 22:22:14
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-02 22:05, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Nie udowodniono naukowo szkodliwości takich anten. A jeśli nawet, to na
    > pewno nie pod anteną, bo to są anteny kierunkowe i pod anteną, to w

    Przewaznie jestes glupim chujem, na radioliniach w wojsku zolniezre
    bardzo czesto chorowali na bialaczke a odlejenie siatkowki to normalka
    ale przeciez bylo bezpiecznie bo przeciez w wozie bojowym ekranowanym.

  • 48. Data: 2012-08-02 22:26:17
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    (ciap)

    > Stokrotka to nie Kolina, chociaż podobne.

    Inna "pisownia" jednak ;-)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 49. Data: 2012-08-02 22:39:19
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >Jesteś chorobą. A ja lekarstwem.

    włóź se czopka jak co-wieczór dziadzie....

    Madzia

  • 50. Data: 2012-08-02 22:59:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Aha...." napisał w wiadomości grup
    40W 46bDm to leci z nadajnika do anteny przy antenie 240cm mamy + 39dB
    czyli razem cos kolo 300W

    40W ERP!
    Popatrz z jaką mocą nadaje analog. To dopiero szaleństwo.