  • 1. Data: 2002-12-16 14:27:00
    Temat: Wlasciciel
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Witam

    Jak mozna sprawdzic kto jest wlascicielem poseji/budynku majac tylko jej
    adres?
    W urzedzie miasta tlumacza sie ustawa o ochronie danych osobowych, wiec jak
    dojsc do wlasciciela?

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 2. Data: 2002-12-16 22:49:19
    Temat: Re: Wlasciciel
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > adres?
    > W urzedzie miasta tlumacza sie ustawa o ochronie danych osobowych, wiec

    Przecież to nie są dane osobowe, tylko "posesjowe".

  • 3. Data: 2002-12-17 01:25:04
    Od: "prawo.fri.pl" <p...@f...pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > jak
    > >

    > Przecież to nie są dane osobowe, tylko "posesjowe".

    No tak, znowu widac poziom odpowiadajacej, a do rzeczy,
    WYdzial Ksiag Wieczystych, jesli nieruchomosc ja posiada wszystkiego sie tam
    dowiesz. Ksiegi wieczyste sa jawne i bez problemu bedziesz mial do nich
    wglad, no oczywiscie za opata, chyba 12 zł
    Paweł

  • 4. Data: 2002-12-18 22:14:41
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Oczywiście jest tam gozdek, który odesle do wszystkich diabłów pytającego o ten
    rejestr, bo jednak trzeba wykazać interes prawny, powiedz, że chcesz kupić ten dom.
    JaC

  • 5. Data: 2002-12-18 22:58:09
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Dziekuje bardzo za odpowiedzi, na dniach obadam sprawe.

    Wesolych Swiat,
    Pzd Travis

  • 6. Data: 2002-12-21 18:41:38
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    >Oczywiście jest tam gozdek, który odesle do wszystkich diabłów pytającego
    o ten rejestr, bo jednak trzeba wykazać interes prawny, powiedz, że chcesz
    kupić ten dom.

    No i faktycznie jest problem, pani stwierdzila ze nie ma powodu udostepniac
    mi informacji o nieruchomosci. I co teraz?

    Pzd Travis

  • 7. Data: 2002-12-21 19:05:10
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Przecież Ci napisałem: powiedz, że chcesz kupić.
    JaC

  • 8. Data: 2002-12-21 20:56:38
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    I tak tez sie stalo, tyle ze ta pani niespecjalnie sie tym przejela.

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    GG: 18584

  • 9. Data: 2002-12-21 22:09:03
    Temat: Odp: Wlasciciel
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Travis <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:au2ka2$n7q$...@n...tpi.pl...

    > I tak tez sie stalo, tyle ze ta pani niespecjalnie sie tym przejela.

    hm napotyka się trudności? to oczywisce,że nie ma obowiązku udzielać takich
    informacji ...

    Sandra

  • 10. Data: 2002-12-22 13:25:55
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > hm napotyka się trudności? to oczywisce,że nie ma obowiązku udzielać takich
    > informacji ...

    Po pierwsze o jakich informacjach mówisz, a po drugie dlaczego nie ma
    obowiązku?

    KG