  • 71. Data: 2022-02-26 10:27:38
    Temat: Re: Wjechali
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2022 o 03:52, Animka pisze:

    > Poska nie będzie nigdy WOLNA. Zawsze był okupant.

    Nie zawsze tak było. W średniowieczu byliśmy mocarstwem. Ale Rzym 2.000
    lat temu też w zasadzie panował na Morzu Śródziemnym. Polska stanowiła
    zagrożenie dla Niemiec, Austrii i Rosji i po prostu postanowili
    zneutralizować je. Obecnie Rosja stanowi zagrożenie dla wszystkich
    sąsiednich krajów i próbuje się ją zneutralizować.

    W wypadku Ukrainy jest ona pomiędzy wschodem i zachodem. Trzeba uważać,
    by odpychając ją od nas nie "rzucić w ramiona" wschodowi. Sprawa nie
    jest taka łatwa wcale.

    --
    Robert Tomasik

  • 72. Data: 2022-02-26 17:22:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Rosji nie biją.
    Bo przecież ktoś by napisał.

    -----

  • 73. Data: 2022-02-26 17:42:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.02.2022 o 17:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > W Rosji nie biją. Bo przecież ktoś by napisał.

    A czytujesz rosyjskie media? To, że Ty nie widziałeś tego, to nie
    znaczy, że nie piszą.

    --
    Robert Tomasik

  • 74. Data: 2022-02-26 22:25:39
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Polska stanowiła
    > zagrożenie dla Niemiec, Austrii i Rosji i po prostu postanowili
    > zneutralizować je.

    Z historii też jesteś noga. Polska nie stanowiła już wtedy żadnego zagrożenia,
    w skrócie była burdelem na kółkach. Jak stanowiła takie zajebiste zagrożenie to
    opowiedz jak dzielnie się broniła przed tymi zaborcam.

  • 75. Data: 2022-02-27 10:11:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przepraszam.
    Chuligani próbują nie uciekać przed milicją, za co słusznie trafiają na leczenie
    radem i polonem.

    BTW włącz sobie Belarus24.
    Aktualnie 24 godziny programów o trolejbusach, plonach, złej dawnej władzy
    białoruskiej (z czasów świeżo po rozpadzie Imperium Zła).
    Na świecie nic się nie dzieje.

    -----

  • 76. Data: 2022-02-28 13:33:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Feb 2022 16:43:34 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wiem, czy przypadek, ale związek niekoniecznie musi świadczyć o tym,
    > co myślimy.

    Hail Fiutin!

    W Twoim przypadku nie mam wątpliwości, że jesteś tzw. pożytecznym idiotą,
    bo po prostu takie masz poglądy, że lubisz facetów walących z piąchy, a nie
    żadnych tam miękiszonów.
    To samo zapewne tyczy się grupowych konfederastów, choć z nimi bym uważał.
    AfD na pewno jest finansowane przez Fiutina, więc nie zdziwię się, jeśli
    kiedyś dowiemy się tego i owego o naszych dziarskich chłopakach.
    https://www.dw.com/pl/faz-konkretny-dow%C3%B3d-na-po
    wi%C4%85zania-afd-z-rosj%C4%85/a-43878442

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 77. Data: 2022-02-28 13:36:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Feb 2022 22:50:41 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Mnie prawdę mówiąc, bardziej od poczynań bandyty Putina niepokoi postawa
    > Niemiec robiących tu (w sankacjach) za głównego hamulcowego. A jeszcze
    > wcześniej dokładających się w rozmaity sposób do jego (Putina)
    > wzmocnienia i uzaleznienia od niego Europy. Taka postawa Niemiec, ten
    > tandem, coś mi niestety przypomina.

    Ja też sądziłem, że teraz czas na Nord Steam 3, ale Niemcy bardzo szybko
    się ogarnęli, aż Ącki się obruszył na pancerfausty dla Ukraińców. Mam
    nadzieję, że to zmiana na stałe.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 78. Data: 2022-02-28 14:37:20
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 28.02.2022 o 13:33, Olin pisze:

> [...]
    > https://www.dw.com/pl/faz-konkretny-dow%C3%B3d-na-po
    wi%C4%85zania-afd-z-rosj%C4%85/a-43878442

    Żałosny jesteś z tym "Fiutinem".

    Awansowałeś już do starszaków czy dalej kiblujesz w Muchomorkach?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 79. Data: 2022-02-28 15:38:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Feb 2022 14:37:20 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Żałosny jesteś z tym "Fiutinem".

    Hail Fiutin!

    Właśnie czytam, że na Charków lecą pociski z amunicją kasetową.
    Pozdrów swego idola.
    No i nie zapomnij o Saszy.

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/1zFk9kuTURBXy82
    M2Q2OWM0Ny1jZDdmLTQzMjktODczYi0zZTk0MjliZjc4MmEuanBl
    Z5GVAs0BigDDw4GhMAE
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 80. Data: 2022-02-28 16:00:47
    Temat: Re: Wjechali [amunicja kasetowa (WP+1)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > No i nie zapomnij o Saszy.
    >
    > https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/1zFk9kuTURBXy82
    M2Q2OWM0Ny1jZDdmLTQzMjktODczYi0zZTk0MjliZjc4MmEuanBl

    AFAIR Polska nie podpisała paragrafów o zakazie użycia amunicji kasetowej.

    --
    A. Filip