  • 11. Data: 2004-07-01 07:09:17
    Temat: Re: Windykacja w miejscu pracy.
    Od: "hania" <o...@v...pl>

    > I jeszcze jedno   pytanko na zakonczenie.
    > Czy osoba nie bedaca prawnikiem moze byc pelnomocnikiem w sprawie??

    przed sądem - tak (radca prawny, adwokat)

  • 12. Data: 2004-07-01 07:45:46
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > przed sądem - tak (radca prawny, adwokat)

    hehe, haniu nie obraz sie, ale strasznie bawia mnie Twoje odpowiedzi.
    co zazywasz? zdradz prosze ;)

    pytanie dotyczy NIE prawnikow a Ty zdaje sie uznalas, ze adwokat
    i radca prawny nie sa prawnikami :P a raczej jest tak, ze nie kazdy
    prawnik jest adwokatem, lecz trudno aby adwokat nie byl prawnikiem.

    pozdr.
    marcin