  • 1. Data: 2011-10-06 06:56:50
    Temat: Windykacja należności - czy ktoś zna tę firmę?
    Od: "mcpc" <m...@w...pl>

    Witam

    Ogłaszają się w internecie - że windykują należności bezzaliczkowo:
    http://www.grabowski.biz.pl/index.html
    Czy ktoś ich zna? Ewentualnie szukam innych firm z okolic trójmiasta które
    mogą skutecznie zwindykować należność (kwota 6500) od osoby prywatnej. Jeśli
    jest to możliwe bez dodatkowych kosztów to by było miło gdyż komornik
    zaśpiewał sobie za samą korespondencję ponad 100pln.

    Pzdr

  • 2. Data: 2011-10-06 12:29:49
    Temat: Re: Windykacja należności - czy ktoś zna tę firmę?
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Jerzy Dombczak napisał:

    > Niech mi ktos powie ze w tym kraju nie ma przyglupow.

    Możesz rozwinąć?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 3. Data: 2011-10-06 12:38:41
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Tapatik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Niech mi ktos powie ze w tym kraju nie ma przyglupow.

    >Możesz rozwinąć?
    Co ma rozwijać?? On się przedstawił.

  • 4. Data: 2011-10-06 13:12:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/6/2011 1:56 AM, mcpc wrote:
> [...]
    > jest to możliwe bez dodatkowych kosztów to by było miło gdyż komornik
    > zaśpiewał sobie za samą korespondencję ponad 100pln.

    rozumiem, ze wolisz dostac 20% zwindykowanej kwoty niz doplacic 100 zl
    do komornika.

  • 5. Data: 2011-10-06 15:32:50
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    W dniu 2011-10-06 16:30, Jerzy Dombczak pisze:

    > Heh 20% optymista a 30-40% to nie laska i do tego dolicz koszta
    > komornika bo pewnie tez odlicza sobie.

    1. Przeczytaj dokladnie tekst, na ktory odpowiadasz.
    2. Komornik nie odlicza wierzycielowi, tylko dolicza dluznikowi.