  • 1. Data: 2002-10-09 13:54:00
    Temat: Wiatrówka bez pozwolenia
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

    Reklamowane są wiatrówki - jako nie potrzebujące pozwolenia po ostatniej
    nowelizacji ustawy o broni.

    Możecie podać podstawę prawną (Dz.U i najlepiej nr artykułu)? Ustawę
    czytałem i nie znalazłem takiego zapisu.

    Dominik Jan Domin

  • 2. Data: 2002-10-09 15:26:25
    Temat: Re: Wiatrówka bez pozwolenia
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dominik Jan Domin"
    > Możecie podać podstawę prawną (Dz.U i najlepiej nr artykułu)? Ustawę
    > czytałem i nie znalazłem takiego zapisu.

    o ile pamietam to tam sa wymienione wiatrowki z lufą gwintowaną a stąd
    wynika wniosek, ze z lufa gladka nie zaliczaja sie do broni, na ktora trzeba
    miec pozwolenie
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-09 15:28:20
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Dominik Jan Domin wrote:
    > Reklamowane są wiatrówki - jako nie potrzebujące pozwolenia
    > po ostatniej nowelizacji ustawy o broni.

    Na wiatrówki trzeba pozwolenia.
    Nie potrzeba zezwolenia na pneumatyczną "broń" gładkolufową.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 4. Data: 2002-10-09 15:29:54
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > o ile pamietam to tam sa wymienione wiatrowki z lufą gwintowaną a stąd
    > wynika wniosek, ze z lufa gladka nie zaliczaja sie do broni, na ktora

    Zatem lufa gładka nie jest elementem zastępującym lufę gwintowaną (art. 8
    Ustawy z dnia 21 maja 1999 o broni i amunicji)?

    Dominik Jan Domin

  • 5. Data: 2002-10-10 00:18:53
    Od: "Lepke Buchalter" <g...@s...pl>

    Elita.pl wrote:

    > Na wiatrówki trzeba pozwolenia.

    nie na wszystkie - jesli sie boisz, ze cie zlapia
    to starym chicagowskim zwyczajem proponuje
    duzy futeral na instrument smyczkowy ... ;-)