  • 1. Data: 2008-08-27 19:09:00
    Temat: Wiatrówka Norconia Germany ProTarget z Militaria.pl zdechła
    Od: pavka <p...@j...pl>

    Witam,

    Kupiłem w salonie we Wrocławiu wiatrówkę ProTarget za nieco ponad
    200zł w komplecie z lunetką Hawke 4 x 20 paczką śrutu crossman i
    tarczami.

    Założyłem lunete skalibrowałem na tyle ile potrafiłem /tj. z 20 metrów
    z podpórką na 10 strzałów trafiałem 9 w puszkę 0.33L/ strzelałem
    łącznie 3 dni wystrzeliłem niecałe 400 sztuk śrutu (zostało z paczki
    ok 100) i dzisiaj zauważyłem dziwne "rozkalibrowanie" - strzały na 20
    metrów trafiały o 30-40 cm niżej niż na lunecie obejrzałem lunetę
    obejrzałem wiatrówkę i zauwazyłem, że po naciągnięciu sprężyny widać
    taki plastikowy "tłoczek" który jest lekko pęknięty (rysa ok pół
    centymetra).

    Sprzedawca w salonie uprzedzał, że ta wiatrówka kosztuje 2XX a tamta
    5xx i są jeszcze za 1xxx ale różnią się celnością a mi chodziło o
    zabawe i strzelanie do puszek i co do celności to nie będę narzekał...
    jednak jakość wykonania mnie przeraziła.

    Wiatrówkę kupiłem 23 sierpnia 2008 roku czyli niecały tydzień temu.
    Czy mogę oddać ten bubel i odzyskać kasę czy już tylko wpakowałem się
    w naprawy gwarancyjne? Dodam, że karta gwarancyjna jest podbita 23
    sierpnia na 24 m-ce.

    p.s. napisałem komentarz na stronie militaria.pl z informacją o
    produkcie , że się uszkodził itp ale zdaje się , że nie przeszedł
    moderacji czy jest to zgodne z prawem? Publikacja ok 60 opinii pod
    produktem same super świetne a szukając w google można natknąć się na
    mnóstwo negatywnych... /wiem wiem mogłem szukać zanim kupiłem ale .../

    tutaj fotka tego "tłoczka" robiona telefonem przez co bardzo kiepskiej
    jakości ale mniej więcej widać to uszkodzenie

    http://img391.imageshack.us/img391/7421/norconiast8.
    jpg

    dzięki za informację.
    P.

  • 2. Data: 2008-08-27 19:19:30
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    pavka pisze:

> [...]
    > Czy mogę oddać ten bubel i odzyskać kasę czy już tylko wpakowałem się
    > w naprawy gwarancyjne? Dodam, że karta gwarancyjna jest podbita 23

    Mozesz reklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa i zadanc naprawy
    badz wymiany na wolny od wad a jesli naprawa badz wymiana sa niemozliwe
    to mozesz zadac zwrotu pieniedzy i tyle.

    Jesli chodzi o warunki gwarancji to przeczytaj karte gwarancyjna a
    bedziesz wiedziec czy bardziej oplaca Ci sie reklamowac z tytulu
    niezgodnosci czy na gwarancji.

    Jacek Kustra

  • 3. Data: 2008-08-27 19:42:58
    Od: pavka <p...@j...pl>

    Czy w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru wymienię
    sprzęt na nowy od ręki? Jeśli nie to jaka jest różnica między
    reklamacji niezgodnej z umową a gwarancją :)

  • 4. Data: 2008-08-27 21:01:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    pavka napisał(a) :

> [...]
    > p.s. napisałem komentarz na stronie militaria.pl z informacją o
    > produkcie , że się uszkodził itp ale zdaje się , że nie przeszedł

    Oczywiście. Nigdzie nie jest zapisane jakie są kryteria
    moderacji. A nawet gdyby, to w końcu prywatna firma i może
    interpretować własny regulamin w sobie znany sposób.
    Masz lekcję, że nie należy wierzyć sprzedawcy, lecz sprawdzać w
    niezależnych źródłach.

    > Publikacja ok 60 opinii pod
    > produktem same super świetne a szukając w google można natknąć się na
    > mnóstwo negatywnych...

    Typowe u tych oszustów. Militaria.pl to nieuczciwy sklep. Łamie
    bezczelnie prawo. Mi sprzedali rozkolimowaną lornetkę. Zresztą
    też Hawke. I powiedzieli mi żebym spadał na drzewo, bo ją sam
    uszkodziłem. (Trochę inaczej to ujęli;-) )
    Za 80 zł nie chciało mi się walczyć po sądach, a za naprawę
    zapłaciłem 25.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 5. Data: 2008-08-27 21:30:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pavka" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Czy w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru wymienię
    > sprzęt na nowy od ręki? Jeśli nie to jaka jest różnica między
    > reklamacji niezgodnej z umową a gwarancją :)

    Mogą jeden raz naprawiać. W wypadku gwarancji mogą ją naprawiać w
    nieskończoność.

  • 6. Data: 2008-08-27 23:17:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.08.2008 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "pavka" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Mogą jeden raz naprawiać. W wypadku gwarancji mogą ją naprawiać w
    > nieskończoność.

    W przypadku niezgodności też mogą naprawiać wiele razy. Pewnie tak ze 2-3
    aby można było powiedzieć o nadmiernej uciążliwości dla konsumenta i
    domagać się wymiany.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2008-08-27 23:20:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.08.2008 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Oczywiście. Nigdzie nie jest zapisane jakie są kryteria
    > moderacji. A nawet gdyby, to w końcu prywatna firma i może
    > interpretować własny regulamin w sobie znany sposób.

    MZ w przypadku sprzedaży tak manipulacja może nosić znamiona oszustwa.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2008-08-28 00:47:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

> [...]

    W przypadku niezgodności też mogą naprawiać wiele razy. Pewnie tak ze 2-3
    aby można było powiedzieć o nadmiernej uciążliwości dla konsumenta i
    domagać się wymiany lub odstąpić od umowy.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2008-08-28 18:18:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Marcin Debowski napisał(a) :

    > MZ w przypadku sprzedaży tak manipulacja może nosić znamiona oszustwa.

    Jakiego oszustwa? Z powodu awarii serwera część komentarzy
    zginęła. Że tylko negatywne? Były w osobnym katalogu. Że ciągle
    giną? Nasz informatyk pracuje nad poprawą działania strony. Że
    już trzy lata? Porozmawiamy z nim. :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE