  • 1. Data: 2003-09-15 13:54:32
    Temat: Wezwany jako świadek - zwrot kosztów podróży
    Od: "Ari" <d...@i...pl>

    Witam!
    Dostałem wezwanie do sądu jako świadek. Wiem, że należy mi się z tego
    tytułu zwrot kosztów podróży. Pytanie moje brzmi następująco:
    - czy jadąc samochodem prywatnym mogę rozliczyć się z kilometrówki czy z
    rachunków za paliwo - jeżeli kilometrówka to jaka jest stawka za kilometr?
    - w jaki sposób i gdzie zgłosić chęć odebrania kwoty za przebytą podróż.

    Dorsh

  • 2. Data: 2003-09-15 15:53:59
    Temat: Re: Wezwany jako świadek - zwrot kosztów podróży
    Od: Dredd<...@...pl>

    Przygotuj się raczej na to że dostaniesz zwrot w wysokości
    równowartości biletu PKP drugiej klasy

    -> http://usenet.pomocprawna.info