  • 1. Data: 2003-09-15 11:58:39
    Temat: Przedawnienie
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Mam pytanie do grupy jestem laikiem w tej dziedzinie.
    Jak wziołem kredyt i go niespłaciłem to jak długo może ścigać mnie bank? Czy
    przedawnienie jest po 3 latach czy po 10 latach.
    Serdecznie będę wdzieczny za wszelkie odpowiedzi

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 2. Data: 2003-09-15 12:02:53
    Temat: Re: Przedawnienie
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedawnienie jest po 3 latach czy po 10 latach.
    > Serdecznie będę wdzieczny za wszelkie odpowiedzi

    Nie sądze, żeby bank dopuścił do przedawnienia kredytu. Prawomocny wyrok
    ważny jest 10 lat.

    Lepiej zapłać.

    Liwiusz

  • 3. Data: 2003-09-15 12:36:01
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    > Nie sądze, żeby bank dopuścił do przedawnienia kredytu.
    różne rzeczy się zdarzają :)

    >Prawomocny wyrok
    > ważny jest 10 lat.
    jeżeli jest, jeżeli nie to kredyt przedawnia się po trzech latach

    burenezo