    From: "Piotr" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie na wizje
    Date: Mon, 1 Jan 2007 18:28:39 +0100

    Witam serdecznie

    Kilka dni temu dostałem wezwanie na wizje w sprawie która mnie nie dotyczy a
    w której jestem oskarżony o nadbudowanie ogrodzenia.

    Nadmieniam iż żadnego ogrodzenia nie nadbudowywałem

    Z informacji znajdujących sie na wezwaniu wynika jasno że mam prawo do
    wglądu w dokumentacje w sprawie wizji.

    Zapewne ktoś doniusł do Urzędu na mnie jednak urzędnik nie zweryfikował tego
    przed wysłaniem zawiadomienia.

    1 Chciałbym zaskarżyć urzędnika który wysłał to zawiadomienie o
    niekompetencje - czy moge jeśli tak na jakiej podstawie i co jeszcze moge mu
    zarzucić?

    2 Po wyciągnięciu dokumentacji w sprawie wizji moge zaskarżyć również osobe
    która wniosła takie zawiadomienie do urzędu o zniesławienie i naruszenie
    miru domowego jeśli tak to czy powinienem to uczynić od razu czy dopiero po
    wizjii ?

    Nie chce wyjść na pieniacza ale nie poraz pierwszy ktoś rzyczliwy kopie
    podemną dołki i zakażdym razem mu to nie wychodzi jednak chciałbym zakończyć
    to raz na zawsze.

    Dziękuje za pomoc

    Szczęśliwego Nowego Roku