  • 21. Data: 2010-11-24 14:35:47
    Temat: Re: Wezwanie do s
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/24/2010 3:33 AM, Zbynek Ltd. wrote:
    > Chciałem wykazać, że
    > czasem dojazd publicznymi środkami transportu jest naprawdę bardzo
    > ślamazarny.

    nie czasem, a zawsze jest ślamazarny i niewygodny.
    Jedyna zaleta to to, że taniej.

  • 22. Data: 2010-11-24 14:37:47
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 23-11-2010 o 21:08:08 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > No to lecim z koksem...
    > Rozprawa w Lesku, godz. 8.00
    > PKS Rzeszów - Lesko 5.00-7.27
    > PKP Gdynia - Rzeszów 10.51-01.03
    > W PKP 2 przesiadki po 4 i 5 minut czasu. Wiadomo - to PKP, więc
    > zawsze się spóźnia i...
    > Więc jedziemy prędzej. Gdy-Rze 10.10-22.46
    >
    > Rozprawa kończy się o 15.30.
    > Na PKS do Rzeszowa o 15.47 nie zdążymy. Więc 16.47-19.15
    > PKP do Gdyni 23.54-14.32.
    >
    > Wychodzi mi 2 dni robocze, hotel i 1 nieprzespana noc.
    >
    > Tak ostatnio szukałem połączeń w Bieszczady :-)

    Do dojezdzie do Leska pociagiem zapomniec. Remontuja trase albo
    Rzeszow-Jaslo albo Jaslo-Sanok. A ze jest linia jednotorowa oznacza
    autobusy i opoznienia.

    leon

  • 23. Data: 2010-11-24 19:55:10
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości

    > nie czasem, a zawsze jest ślamazarny i niewygodny.
    > Jedyna zaleta to to, że taniej.

    WCALE nie taniej. Mi dojazd na tą sprawę, o której pisałem, samochodem
    wyniesie około 150zł. A dojazd pociągiem razem z żoną
    (Też jest wezwana) wyniesie 284zł.

  • 24. Data: 2010-11-24 23:29:26
    Temat: Re: Wezwanie do sądu na świadka- logistyka, koszty.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Nov 2010, Maddy wrote:

    > Chyba dawno nie jechałeś pociągiem... W każdym razie nie polskim.

    Ogólna postać tego twierdzenia podważa je.
    Jazda pociągiem IC z 50% spóźnieniem pozwala wypocząć ;)
    (znaczy na 3h planowo 1,5h spóźnienia, kiedyś się załapałem ;))
    Ale nie, IC to nie są "sądowe" koszty (i tej uwagi IMVHO zabrakło
    w Twoim poście :))

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2010-11-25 17:20:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a) :
    > Ale nie, IC to nie są "sądowe" koszty (i tej uwagi IMVHO zabrakło

    Nie fersztejen. Zwrot dotyczy tylko pociągów osobowych? Jeśli tak,
    to podróż koleją na mojej trasie wydłuży się pewnie do 48 godzin w
    jedną stronę i ogólnym kosztem jazdy na trasie Gdynia-Rzeszów z
    przesiadkami w Białymstoku i Szczecinie (kolejność zamierzona) wraz
    z jednym spaniem w hotelu w Zielonej Górze, przewyższającym podróż
    pociągiem IC :-D

    Teraz nie mam czasu sprawdzić jak by to wyszło rzeczywiście. Ale
    pewnie wiele się nie pomyliłem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 26. Data: 2010-11-25 17:56:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/25/2010 06:20 PM), Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > pociągiem IC :-D
    >
    > Teraz nie mam czasu sprawdzić jak by to wyszło rzeczywiście. Ale

    Sprawdziłem. W zależności od godziny - 17 do 38 godzin :).

    p. m.

  • 27. Data: 2010-11-25 19:14:44
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "mvoicem" napisał w wiadomości

    > Sprawdziłem. W zależności od godziny - 17 do 38 godzin :).
    >
    > p. m.

    No właśnie. I niech mi ktoś powie, jak to się ma do jednodniowego
    usprawiedliwienia w pracy...
    A jeśli ktoś nie ma urlopu, to co ma zrobić?

  • 28. Data: 2010-11-25 21:22:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    > No właśnie. I niech mi ktoś powie, jak to się ma do jednodniowego
    > usprawiedliwienia w pracy...
    > A jeśli ktoś nie ma urlopu, to co ma zrobić?

    Bezpłatny zawsze może mieć

  • 29. Data: 2010-11-26 00:13:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Nov 2010, Zbynek Ltd. wrote:

    > Nie fersztejen. Zwrot dotyczy tylko pociągów osobowych?

    Przeczytaj post od "P.B. <p...@w...pl>"

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2010-11-26 16:01:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a) :

    > Przeczytaj post od "P.B. <p...@w...pl>"

    Taaaa... widziałem, czytałem, mogę nawet z pamięci powtórzyć co tam
    napisał, ale nie rozumiem. Nie rozumiem, jak można ograniczyć prawo
    do zwrotu za dojazd tylko do pociągów osobowych, gdy na niektórych
    trasach użycie takich pociągów kilkakrotnie wydłuży czas dojazdu.
    Kolejny już raz widzimy, że sądy żyją w jakimś swoim wirtualnym
    świecie i nie mają zielonego pojęcia co się dzieje w tym rzeczywistym.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]