  • 41. Data: 2010-11-29 08:44:31
    Temat: Re: Wezwanie do s
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1v4nqf29hoxje$.13vy786fbmspn.dlg@40tude.net...

    > I tak właśnie sąd zwróci koszty. Kumplowi z pracy ostatnio sąd wyliczył,
    > że
    > dojazd i powrót na sprawę z Gdańska do Ciechanowa to 26 godzin pociągiem
    > osobowym II klasy. W sumie był zadowolony: sąd rzetelnie policzył koszt
    > biletów dookoła Polski (za pośpieszny nie oddaliby!), dietę, ryczałt za
    > nocleg - wyszła okrągła sumka, która z duuużą górką pokryła koszty paliwa
    > do samochodu.

    Jechalismy z zona z Gliwic do Zagania na rozprawe sadowa. Gliwice-zagan -
    pociag pospieszny, powrotnych biletow nie chcieli, zwrozili w obie strony
    taka sama "taryfe". Zapytalem - a co by bylo jakbysmy jechali expresem?
    Odpowiedz byla jedna - w obie strony zwrociliby za ekspres. Wiec jak to jest
    z tym zwrotem kosztow? Dodam, ze nie wracalismy do Gliwic a jechalismy z
    Zagania do Kudowy Zdroj na wczasy :-).