  • 1. Data: 2010-11-23 12:03:57
    Temat: jeszcze nakaz zapłaty
    Od: "Waldek" <w...@w...dachowka.com.pl>

    Witam,
    otrzymując nakaz zapłaty w postepowaniu upominawczyn od osoby , która miała
    tylko część udziałów w spółce cywilnej, a wystepując tylko we własnym
    imieniu wnosi o zwrot całej kwoty mogę zaskarżyć nakaz w całości?

    Waldek

  • 2. Data: 2010-11-23 12:06:27
    Temat: Re: jeszcze nakaz zapłaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-23 13:03, Waldek pisze:
> [...]
    > miała tylko część udziałów w spółce cywilnej, a wystepując tylko we
    > własnym imieniu wnosi o zwrot całej kwoty mogę zaskarżyć nakaz w całości?

    Możesz trochę jaśniej?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-11-23 12:39:18
    Od: "Waldek" <w...@w...dachowka.com.pl>

    > Możesz trochę jaśniej?
    Postaram się:-)
    Jest spókla cywilna o nazwie XYZ prowadzona przez dwóch wspólników A i B.
    Spółka się rozpada. Wspólnik A przejmuje firmę w dyskusyjny sposób ale to
    nie ten wątek:-)
    Wspólnicy póki co nie mogą się dogadac w temacie podziału majątku firmy.
    Jestem (byłem) kontrahetem tej spółki, zalegam, wspólnik A występuje o nakaz
    100% płatności, wspólnik B idzie na ugodę, on nie występuje.