eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Nagrywanie rozmów przez callcenter.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2010-11-23 15:12:58
    Temat: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: MW <w...@g...pl>

    Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
    formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
    państwo zgody proszę się rozłączyć"

    Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    chciałbym również nagrać rozmowę.
    Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    Jakie przepisy to regulują?
    p,M


  • 2. Data: 2010-11-23 15:52:56
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
    > Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
    > formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
    > państwo zgody proszę się rozłączyć"
    >
    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.
    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    > Jakie przepisy to regulują?


    Nie masz obowiązku informowania.

    --
    Liwiusz


  • 3. Data: 2010-11-24 00:52:31
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:

    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.
    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

    Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza swoje ;)


  • 4. Data: 2010-11-24 09:14:44
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
    >
    > > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
    > > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
    > > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
    > > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    >
    > Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
    > swoje ;)

    Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)

    --
    Pozdro
    Massai


  • 5. Data: 2010-11-24 12:27:52
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    >> > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie
    >> > że akurat istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z
    >> > "powodów technicznych" chciałbym również nagrać rozmowę.
    >> > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    >>
    >> Odtwórz im takie samo nagranie w czasie, kiedy ich automat odtwarza
    >> swoje ;)
    >
    > Albo po nagraniu powiedz tylko "Ja też". ;-)

    Można jeszcze co jakiś czas gwizdnąć i wypowiedzieć słowa "rozmowa
    nagrywana" i znowu gwizdnąć :-)


  • 6. Data: 2010-11-24 19:31:33
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2010 16:12, MW pisze:

    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.

    To nagrywaj.

    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?

    Nie.

    > Jakie przepisy to regulują?

    Konstytucja: żebyś nie mógł czegoś robić lub musiał coś zrobić potrzebna
    jest podstawa w formie ustawy.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1