    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wentylacja grawitacyjna i przepisy
    Date: Thu, 23 Sep 2010 18:43:45 +0200

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał

    > Jak szef jest dupa (za przeproszeniem), to się z nim walczy.

    Nie, jak ci szef nie odpowiada to zmień robotę.

    > Z resztą to nie jest prywatna firma tylko uczelnia wyższa, a
    > dokładniej jeden wydział. A szef to jest tylko zastępca dziekana p.
    > o. kierownika administracyjno - technicznego. A szef, to ja tylko
    > tak sobie o nim powiedziałem. A czy to jest normalne, że siedzimy w
    > 3 w pokoju o pow. 13,5 m2 razem z serwerami, komputerami, magazynem
    > części i w tym samym pokoju mamy też serwis? To jak ja mam nie
    > walczyć o pomieszczenie? Łatwo jest krytykować jak się nie zna
    > specyfiki tej pracy. W każdej normalnej firmie byłoby nie do
    > pomyślenia taka sytuacja. Ehh.

    Dajesz fałszywy opis sytuacji i oczekujesz trafnej opinii.
    Twoim problemem nie jest ścianka, wentylacja itp. tylko są nim złe
    warunki pracy. Zgłoś *ten* problem przełożonemu. On decyduje jek go
    rozwiązać, czy poprzez budowę ścianki czy inaczej. Jeśli nie podlegasz
    temu kier. adm.-techn. to nie gadaj z nim tylko z dziekanem, który
    wedle twoich słów jest za to odpowiedzialny.