  • 21. Data: 2018-01-22 13:23:49
    Temat: Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Zwykle nie interesuje mnie zdanie ludzi głupszych ode mnie.

    Głupsi będą niesprawiedliwość po prostu ignorować? *Pośrednie* sugestie
    że to "być może" szwindel na 370_000 PLN chyba już czytałem.

    To jest kwestia czy na szacunek dla prawa wypada zasłużyć czy wystarczy
    go wymuszać (komornikiem).

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2018-01-22 13:26:16
    Od: p...@g...com

    --To również było do ciebie - nie znam cię, dlatego mogę cię ocenić tylko
    po tym, jak piszesz. A że pisać nie umiesz, to ocena może być tylko jedna...

    a tymczasem skoncentrujmy sie na sadzie i jego wspanialym wyroku bo mam wrazenie ze
    to jeszcze nie koniec show :-)

  • 23. Data: 2018-01-22 13:28:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > a tymczasem skoncentrujmy sie na sadzie i jego wspanialym wyroku bo
    > mam wrazenie ze to jeszcze nie koniec show :-)

    Masz *twarde* informacje co robi Piekara? [Gdzie i jak się odwołuje?]

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2018-01-22 13:29:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 13:05:25 UTC+1 użytkownik
    p...@g...com napisał:
    > --Nie jest powiedziane, że przepraszać trzeba tylko tam, gdzie się zostało
    > obrażonym.
    >
    > czyli Washingtom Post tez jest mozliwy ? jak sie kompromitowac to na calego :-)

    Nawet baner na księżycu

    > a bardzo chetnie ale mam nadzieje ze wiesz jaki jest wydzwiek medialny tego wyroku
    ? ciekawie czy wysoki sad sie z tym liczyl no bo mowia ze sedziowie to inteligentni
    ludzie :-)

    Wydźwięk jest taki że trzeba ponosić odpowiedzialność za swoje słowa i dbać o własne
    interesy(nieodbieranie korespondencji z sądu to głupi pomysł)

  • 25. Data: 2018-01-22 13:32:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 13:28, A. Filip pisze:

    > Masz *twarde* informacje co robi Piekara? [Gdzie i jak się odwołuje?]

    On tylko czeka na show, aby ponarzekać na innych. Jak większość
    nieambitnej gawiedzi IQ<90.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2018-01-22 13:34:26
    Od: p...@g...com

    --Masz *twarde* informacje co robi Piekara? [Gdzie i jak się odwołuje?]

    relax :-) to sprawa medialna i w jego interesie jest aby jak najbardziej ja nadmuchac
    wiec obserwuj twittera :-)

    PS mnie ciekawi fakt czy mozna wydoic kase za tweeta ktorego nie probowalo sie usunac
    ? jesli np admin stwierdzi ze W. nie probowala go usunac ?

  • 27. Data: 2018-01-22 13:38:18
    Od: p...@g...com

    --Wydźwięk jest taki że trzeba ponosić odpowiedzialność za swoje słowa i dbać o
    własne interesy(nieodbieranie korespondencji z sądu to głupi pomysł)

    to sie nazywa dysproporcja :-) 40k za artykul w Newsweeku i 400 k za tweeta ?
    kolejny etap to 4 banki za big dislike na Fejsbuniu ?

    PS nie pierwszy raz fikcja zameldowania daje o sobie znac :-) czasami eskalacja
    problemu pomaga w jego rozwiazaniu

  • 28. Data: 2018-01-22 13:39:44
    Od: p...@g...com

    --On tylko czeka na show, aby ponarzekać na innych. Jak większość nieambitnej
    gawiedzi IQ<90.

    jesli masz ponizej 156 to bede rozczarowany :-)

  • 29. Data: 2018-01-22 13:45:13
    Od: p...@g...com

    -- Masz *twarde* informacje co robi Piekara? [Gdzie i jak się odwołuje?]

    google mowi ze proces:

    http://niezalezna.pl/214542-jacek-piekara-dla-niezal
    eznapl-o-pozwie-wellman-i-skandalicznym-wyroku-sadu

  • 30. Data: 2018-01-22 13:59:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > On tylko czeka na show, aby ponarzekać na innych. Jak większość
    > nieambitnej gawiedzi IQ<90.

    Jak sobie popatrzyłem na przepisy o postępowaniu zaocznym to nawet w
    najkorzystniejszej dla siebie wersji Piekara chyba++ jest *już*
    6_000 PLN w plecy (KPC-348: koszty postępowania zaocznego) [1][2].
    Mylę się? Jak wyrok zaoczny się ostanie (w pełni) to ja obstawiam 60%
    szans na pozwanie Agora S.A. przez Piekarę o tę 370_000 - największy
    element kosztów Piekary. Nawet jak on nie dostanie forsy to może zrobić
    czarny PR spółce Agora SA żeby mieć poczucie że się odegrał. Jakoś nie
    obstawiam by spółce Agora S.A. ewentualny proces się (wizerunkowo)
    opłacił :-)

    Jeśli Piekara zamknie sprawę w kosztach rzędu kilkadziesiąt tysięcy to
    może mu się to (jako pisarzowi) w sumie wyraźnie opłacić *jako reklama*.

    Wygrać *w sądzie* to nie wszystko ;-)

    https://www.arslege.pl/kodeks-postepowania-cywilnego
    /k14/s633/
    > KPC-348
    http://natemat.pl/227791,dorota-wellman-kontra-jacek
    -piekara-o-co-chodzi-w-wyroku-i-procesie

    --
    A. Filip