  • 1. Data: 2003-04-23 07:51:26
    Temat: Wczasy pod grusza
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Mam pytanie czy w kazdym zakladzie pracy wyplacane powinny byc wczasy pod
    grusza.Firma moja posiada 60 osob jest to spolka Z.O.O, czy w takim
    przypadku powinna wyplacac wczasy pod grusza.

    Za informacje z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-04-23 16:56:36
    Temat: Re: Wczasy pod grusza
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:b85gkd$sme$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Mam pytanie czy w kazdym zakladzie pracy wyplacane powinny byc wczasy pod
    > grusza.Firma moja posiada 60 osob jest to spolka Z.O.O, czy w takim
    > przypadku powinna wyplacac wczasy pod grusza.

    Co rozumiesz jako "wyplacane wczasy pod grusza" ?

    Przy tylu osobach powinien być stworzony ZFŚS.
    Szczegóły w ustawie o ZFŚS.
    A jeżeli już macie ZFŚS to zainteresuj sie co z niego możesz dostać.

    Karol