  • 11. Data: 2021-06-15 15:01:15
    Temat: Re: Wchodzenie na pomnik
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Jun 2021 14:50:18 +0200, J.F napisał(a):

    > Zaraz ... obywatel ukradl wieniec spod pomnika czy sam go przyniosl?
    > Czy to jakas zorganizowana grupa przyniosla?

    Sprawa znana od dawna:
    https://oko.press/proces-za-skladanie-wiencow-pod-po
    mnikiem-smolenskim/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-06-15 17:47:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 11:18, Olin pisze:

    > No dobrze, a ile można dostać za prowokacyjne patrzenie, które miało
    > miejsce ok. 1:05 filmu.

    Za nienawistne spojrzenie pałą w potylice wypłacane na miejscu.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-06-15 17:49:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 12:46, Olin pisze:

    > Jeszcze by spadł na kulsona i odpowiadał za atak powietrzny

    Zamach - kurwa - zamach! Nazywajmy rzeczy po imieniu - po to są te
    schody, te schody otwierają nam oczy na zywotne potrzeby społeczeństwa i
    to nie jest nasze ostatnie słowo!

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-06-15 17:52:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 14:50, J.F pisze:

    > Zaraz ... obywatel ukradl wieniec spod pomnika czy sam go przyniosl?

    NIe oglądałem ale odpowiem w ciemno - to ten sam co zawsze - przynosi
    swoje własne znieważające wieńce a ostatnio się jednoosobowo gromadził
    po kolumną zygmunta, co spowodowało zgromadzenie jego, w/w zygmunta,
    kamerzysty i kulosnów w sile około pięciu sztuk.

    > Czy to jakas zorganizowana grupa przyniosla?

    Zorganizowane jednoosobowe nielegalne zgromadzenie.

    > Ale policje trzeba podziwiac - odwod strategiczny czuwal :-)
    >
    > Tylko zaraz - jak tylu policjantow pobieglo lapac .. to kto pilnowal?

    kulsony, wojsko, żandarmeria:P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-06-15 18:28:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2021 17:52:13 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > po kolumną zygmunta, co spowodowało zgromadzenie jego, w/w zygmunta,
    > kamerzysty i kulosnów w sile około pięciu sztuk.

    Jesli dobrze widze, to kladl jeden, a uciekal na gore drugi :-)

    > Zorganizowane jednoosobowe nielegalne zgromadzenie.

    Ale tu juz dwie osoby :-)
    A nawet wiecej..

    > kulsony, wojsko, żandarmeria:P

    Ale kulsony pobiegly lapac.
    Fakt, ze chyba nie wszyscy.
    Natomiast wojska w poscigu nie widze.

    J.

  • 16. Data: 2021-06-15 19:40:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2021 o 18:28, J.F pisze:

    > Ale tu juz dwie osoby :-)
    > A nawet wiecej..

    Co za różnica - jeśli chodzi o prawo zgromadzenia 100 osobowe są równie
    legalne jak 1 osobowe. A jeśli chodzi o kulsonów to oni w dupie mają co
    jest zgodne a co nie z prawem, bo tylko wykonują rozkazy.

    > Ale kulsony pobiegly lapac.
    > Fakt, ze chyba nie wszyscy.
    > Natomiast wojska w poscigu nie widze.

    Zwykle są na dole. A co do podziwu dla kulsonerii, to mam raczej inne
    zdanie - wystarczającą robią z siebie pośmiewisko pilnując schodów
    wyższych stopniem. Okazuje się że nawet tego mimo przewagi liczebnej i
    wsparcia wojsk nato nie potrafią:P Jednym słowem - nie dość że szmaty,
    to jeszcze nieudolne:P

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-06-15 19:52:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-15 o 18:28, J.F pisze:

    > Jesli dobrze widze, to kladl jeden, a uciekal na gore drugi :-)

> [...]

    Czy uda im się zrobić w 100% z Polski Dom Wariatów?

    Polska-czyli My jest silna i i tak jak Matka Boska uchroniła Polskę
    przed Szwedami tak mam nadzieję pomoże Polakom przed ciemiężeniem JEJ.

    --
    animka

  • 18. Data: 2021-06-15 21:37:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Co Ty Animko pierdolisz?
    Wierzysz w Matkę Boską?
    Może jeszcze do kościoła chodzisz?

  • 19. Data: 2021-06-16 09:51:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Jun 2021 17:47:48 +0200, Shrek napisał(a):

    > Za nienawistne spojrzenie pałą w potylice wypłacane na miejscu.

    To stosunkowo niewiele.
    Spodziewałem się jakichś opowieści o milicjancie, który popełnił
    samobójstwo, bo legitymowany prowokacyjnie się patrzył, a kilku innych
    wpadło w depresję i porzuciło służbę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2021-06-16 13:18:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wojsko było zajęte fotkami z reprezentacją kopanej.

    -----