  • 11. Data: 2018-06-27 11:26:37
    Temat: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-06-18 o 10:51, ń pisze:
    > Może sądy powinny zatrudniać więcej pań w ochronie przy wejściach,
    > dla uniknięcia takich sytuacji że kontrolują sami starsi panowie.

    Może. Zresztą nie ma zakazu wnoszenia do sądu noża czy pistoletu. Jest
    zakaz wnoszenia na salę rozpraw i zastanawiam się w ogóle nad
    legalnością urządzania na wejściu do urzędu takich szopek.

  • 12. Data: 2018-06-27 11:34:15
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 27.06.2018 o 09:50, RadoslawF pisze:

    > Śmieszne to jest znalezienie kogoś na tyle głupiego kto nierobienie
    > sobie i innym kłopotu na bramkach utożsamia z postawą niewolniczą.

    Nawet nie wiesz, ilu kłopotów unikniesz gdy wszczepią Ci kolczyk z
    czipem w ucho.
    Toż to wtedy będziesz miał raj!
    No cóż, niektórym status bydła odpowiada. Ważne, żeby paszę dawali
    regularnie:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 13. Data: 2018-06-27 11:38:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Jeśli w okolicy osi cewki pojawi się
    > ferromagnetyk, to cały zestaw zmienia się w transformator

    Myślę, że to nie jest zbyt prawidłowy opis. Takie dwie cewki są
    transformatorem nawet jak nie ma ferromagnetyka. Taki pojawiający się
    względnie daleko ferromagnetyk jedynie nieznacznie zmienia sprzężenie
    między uzwojeniami.
    Pewnie istnieją urządzenia tego typu oparte o różne zasady działania.
    Szybciej bym podejrzewał wykrywanie zmiany indukcyjności cewki niż
    zmiany stopnia sprzężenia, ale kto wie.
    Tak, czy siak według mnie nie można powiedzieć, że dwie cewki nie są
    transformatorem, a jak gdzieś tam w ich zasięgu pojawi się kawałek
    żelastwa to stają się transformatorem.
    P.G.

  • 14. Data: 2018-06-27 12:15:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 21:10:11 +0200, Animka napisał(a):

    > za każdym razem burak obmacywał mnie tym promieniotwórczym
    > urządzeniem. Rzekomo przez telefon miała ta bramka piszczeć. Jeżeli
    > przez telefon to dlaczego uczepił się do skanowania mnie. Po każdej
    > takiej czynności bardzo źle się czuję nawet i miesiąc i mam wrażenie,
    > że operowane miejsce na nodze szlag trafił, bo czuję się jeszcze gorzej
    > niż przed operacją. Jak wczoraj wracałam do domu to strasznie mnie
    > bolały całe nogi, kolana, kręgosłup lędźwiowy i miałam jakieś zachwianie
    > równowagi. Musiałam iść ostrożnie, żeby nie upaść. Bedąc w domu tak samo
> [...]

    To są typowe objawy choroby popromiennej.
    Zostało Ci najwyżej kilka dni życia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 15. Data: 2018-06-27 12:51:05
    Od: ń <ń@ń.ń>

    "Miejsce publiczne"?

    -----

  • 16. Data: 2018-06-27 13:23:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 11:34, Wiesiaczek pisze:

    > Nawet nie wiesz, ilu kłopotów unikniesz gdy wszczepią Ci kolczyk z
    > czipem w ucho.

    Kolczyki zostawię w uszach dotychczasowego bydła.

    > Toż to wtedy będziesz miał raj!

    Nie będę miał kolczyków, raj nadal aktualny?

    > No cóż, niektórym status bydła odpowiada. Ważne, żeby paszę dawali
    > regularnie:)

    A ty nosisz klipsy czy też kolczyki?

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-06-27 13:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek W...@v...pl ...

> [...]
    > czipem w ucho.
    > Toż to wtedy będziesz miał raj!
    > No cóż, niektórym status bydła odpowiada. Ważne, żeby paszę dawali

    Czytam własnie Rożaniec Rafała Kosika - polecam

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 18. Data: 2018-06-27 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Nie. Nie muszę. Kręgoslup mnie boli i ból pry chodzeniu.

    Znasz ten dowcip jak gośc przychodzi do lekarza i mowi ze jest cały
    połamany, kazda kosc...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 19. Data: 2018-06-27 15:36:52
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 27.06.2018 o 13:23, RadoslawF pisze:

    > Kolczyki zostawię w uszach dotychczasowego bydła.

    Nawet nie wiedziałem, że można tak się poddać indoktrynacji.
    Jesteś żałosny.

  • 20. Data: 2018-06-27 18:07:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Bardzo śmieszne.
    > Z pewnością dumny jesteś z tego, że zrobiono z Ciebie posłusznego
    > niewolnika?

    Dotarło teraz do mojej świadomości, że powinnam od razu (jak zapiszczała
    ta bramka) wyjąć z kieszeni swój telefon i położyć go na taśmie obok
    torebki, parasolki i dokumentów. Następnie wyjść i przejść przez tą
    bramke jeszcze raz w celu przekonania się czy ta bramka znów zapiszczy.
    Jakby zapiszczała to oznaczałoby, że ten wartownik przy wejściu do sądu
    przy ul. Ogrodowej 51a to bandyta. Jakby nie zapiszczała to nie macałby
    mnie (nie miałby takiego prawa nawet) tym promieniotwórczym urządzeniem
    i ja nie zdychałabym teraz i nie musiałabym brać proszków
    przeciwbólowych i chodzenie nie sprawiałoby mi bólu.

    Szkoda mi było swojego dobrego telefonu (żeby sie nie napromieniował) i
    chciałam go chronić trzymając w kieszeni kurtki.

    --
    animka