    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Date: Wed, 27 Jun 2018 18:07:53 +0200

    W dniu 2018-06-27 o 08:34, Wiesiaczek pisze:

    > Bardzo śmieszne.
    > Z pewnością dumny jesteś z tego, że zrobiono z Ciebie posłusznego
    > niewolnika?

    Dotarło teraz do mojej świadomości, że powinnam od razu (jak zapiszczała
    ta bramka) wyjąć z kieszeni swój telefon i położyć go na taśmie obok
    torebki, parasolki i dokumentów. Następnie wyjść i przejść przez tą
    bramke jeszcze raz w celu przekonania się czy ta bramka znów zapiszczy.
    Jakby zapiszczała to oznaczałoby, że ten wartownik przy wejściu do sądu
    przy ul. Ogrodowej 51a to bandyta. Jakby nie zapiszczała to nie macałby
    mnie (nie miałby takiego prawa nawet) tym promieniotwórczym urządzeniem
    i ja nie zdychałabym teraz i nie musiałabym brać proszków
    przeciwbólowych i chodzenie nie sprawiałoby mi bólu.

    Szkoda mi było swojego dobrego telefonu (żeby sie nie napromieniował) i
    chciałam go chronić trzymając w kieszeni kurtki.

    --
    animka