    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Date: Tue, 26 Jun 2018 21:10:11 +0200

    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/wchodzac-d
    o-sadu-bedziesz-skanowany.html

    Artykuł bardzo stary co prawda ale cały czas aktualny.

    Wartownictwo buractwo przy wejściu do sądu tak sobie ustawia bramki,
    żeby piszczały jak chcą daną osobę prześwietlić ręcznym skanerem. Parę
    razy wchodziłam do sądu rejonowego (parę razy do biura podawczego i raz
    na sprawę) i za każdym razem burak obmacywał mnie tym promieniotwórczym
    urządzeniem. Rzekomo przez telefon miała ta bramka piszczeć. Jeżeli
    przez telefon to dlaczego uczepił się do skanowania mnie. Po każdej
    takiej czynności bardzo źle się czuję nawet i miesiąc i mam wrażenie,
    że operowane miejsce na nodze szlag trafił, bo czuję się jeszcze gorzej
    niż przed operacją. Jak wczoraj wracałam do domu to strasznie mnie
    bolały całe nogi, kolana, kręgosłup lędźwiowy i miałam jakieś zachwianie
    równowagi. Musiałam iść ostrożnie, żeby nie upaść. Bedąc w domu tak samo
    źle się czuję.
    Pare osób normalnie wlazło do tego sądu przechodząc na strone
    wychodzcych i wartownik nawet okiem nie mrugnał, a ja powinnam najpierw
    pomyśleć o zabezpieczeniu swojego zdrowia i wezwać policję, powiedzieć
    "co jest grane" i z policjantem wejść do sądu. Oczywiście mogłabym
    okazać policjantowi zawartość swojej torebki i siatki, w której jest np.
    parasolka.

    --
    animka