    From: "Tommy" <n...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Watpliwosci w zwiazku z urlopem macierzynskim
    Date: Tue, 15 Jan 2002 13:10:50 +0100

    Moja zona jest w 9 miesiacu ciazy (planowany termin porodu minal
    11.01.2002), Korzystajac z przyslugujacego jej prawa rozpoczela urlop
    macierzynski 27.12.2001 (urlop przysługuje juz miesiac przed planowanym
    terminem porodu). Wczoraj (14.01.2002) uslyszalem ze nie bedzie jej
    przyslugiwal dluzszy (6 mies.) urlop lecz obejma ja nowe przepisy czyli
    krotszy urlop. Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    Pzdr
    Tomasz Padarz