  • 1. Data: 2004-09-26 09:27:19
    Temat: Wartosc badania na zawartosc alk.
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    Witam,

    http://fakty.interia.pl/prawo/news?inf=545403

    Posłanka nie uciekła z miejsca wypadku. Na badanie zawartości alkoholu w organizmie
    wyraziła jednak zgodę dopiero ok. godziny 19.30. Jak się okazało, miała wówczas 0,19
    mg alkoholu w wydychanym powietrzu, czyli ok. 0,4 promila alkoholu we krwi -
    poinformował rzecznik prokuratury okręgowej Maciej Kujawski. Teraz biegli określą,
    ile alkoholu we krwi miała w chwili wypadku.

    Czy takie badanie ma jakas wartosc (rozumiem, ze sad ocenia dowody) - chodzi o to czy
    badanie zrobione 4 godz. po fakcie ma jakies znaczenie - wydaje mi sie ze poslanka z
    nerwow mogla sobie "strzelic drinka", zjesc kilo czekoladek zawierajacych alkohol.
    Pytanie brzmi: czy dobry prawnik skutecznie podwazy takie badanie przed sadem ?

  • 2. Data: 2004-09-26 11:56:26
    Temat: Re: Wartosc badania na zawartosc alk.
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    DaMoN wrote:
> [...]
    poslanka z nerwow mogla sobie "strzelic drinka", zjesc kilo czekoladek zawierajacych

    Dostarczonych przez policjantów oczywiście?

    KG

  • 3. Data: 2004-09-26 12:03:28
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

> [...]
    alkohol.

    > Dostarczonych przez policjantów oczywiście?

    Troche Cie nie rozumiem. W artykule nie jest napisane co p. Szynalska robila miedzy
    godzina 15:30 a 19:30 - ja rozumiem ze byla wolna (immunited) i mogla robic co sie
    jej podoba - zjesc objad , wypic lampke wina itp.

  • 4. Data: 2004-09-26 12:07:52
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 11:27:19 +0200, DaMoN <n...@n...pl> napisał:

> [...]
    > kilo czekoladek zawierajacych alkohol. Pytanie brzmi: czy dobry prawnik
    > skutecznie podwazy takie badanie przed sadem ?

    Oczywiście. Natychmiast przedstawi 4 świadków, którzy nalali jej setę na
    uspokojenie.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 5. Data: 2004-09-26 12:13:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    DaMoN wrote:
    > Troche Cie nie rozumiem. W artykule nie jest napisane co p. Szynalska robila miedzy
    godzina 15:30 a 19:30 - ja rozumiem ze byla wolna (immunited) i mogla robic co sie
    jej podoba - zjesc objad , wypic lampke wina itp.

    W takim wypadku powoływanie biegłego w ogóle nie ma sensu.

    KG

  • 6. Data: 2004-09-26 12:19:29
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 14:13:26 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > W takim wypadku powoływanie biegłego w ogóle nie ma sensu.

    Klasyczny numer, w zasadzie już chyba awansował do roli anegdoty. Jak
    policja cie zatrzyma to na oczach panów niebieskich odkręc flaszkę czystej
    i zagraj na niej hejnał. Potem poganiaj się z nimi wkoło radiowozu i
    stłucz butelkę żeby nie wiedzieli ile wypiłeś. A potem mogą ci nawet krew
    badać, nie udowodnią, że piłeś przed zatrzymaniem.