  • 11. Data: 2006-06-30 16:49:25
    Temat: Re: Wakacyjna fotka z wideoradaru [OT]
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e81q8b$lrq$1@inews.gazeta.pl...

    Kwestia prawna
    Skoro oni w reklamie mówia że tablica nie będzie (czy tam nr) widoczny/na to
    czy mozna
    od firmy sprzedajacej domagac się zwrotu za mandat z fotoradaru?

  • 12. Data: 2006-06-30 17:24:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    F.T. wrote:

    > Kwestia prawna
    > Skoro oni w reklamie mówia że tablica nie będzie (czy tam nr) widoczny/na to
    > czy mozna
    > od firmy sprzedajacej domagac się zwrotu za mandat z fotoradaru?

    Nie.

  • 13. Data: 2006-06-30 21:06:23
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    >Jak to wygląda w praktyce (chodzi mi o skuteczość

    Skutecznosc taka sama jak w przypadku płyty kompaktowej zawieszonej przy
    przednim lusterku:)) Dlatego własnie samoloty niewidzialne dla radarów
    pokryte są całe płytami kompaktowymi :P

    HaNkA

  • 14. Data: 2006-06-30 22:14:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie.

    Dlaczego? Przecież to ewidentna niezgodność towaru z ofertą ;-)

    M.

  • 15. Data: 2006-07-01 09:39:40
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Dlaczego? Przecież to ewidentna niezgodność towaru z ofertą ;-)

    Do wysokosci zakupu? Zwrot pieniedzy za towar? ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2006-07-01 09:40:51
    Temat: Re: Wakacyjna fotka z wideoradaru
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Oczywiście, że załatwia. Sąd nie będzie się musiał dalej zastanować komu
    > przywalić.

    Tylko, ze polskie sady zapominaja czesto, ze frustracja z powodu niemoznosci
    wycisniecia soku cytrynowego z kanarka nie jest powodem, zeby lapac go za
    nozki i napier....lac nim z calej sily o kant stolu.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 17. Data: 2006-07-01 13:28:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Dlaczego? Przecież to ewidentna niezgodność towaru z ofertą ;-)

    I co się robi przy niezgodności towaru z ofertą? Rękojmia, zwrot towaru,
    zwrot kasy i tyle.