  • 1. Data: 2006-06-29 17:20:46
    Temat: przerwanie stazu - UP :)
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    Witam !

    Mam takie pytanie. Jestem na stazu od 2 miesiecy ( finansowanym z Urzedu
    Pracy). Mam umowe na 6 miesiecy .
    Jednak ze wzgledu na gigantyczne zarobki/stypendium planuje wyjechac do
    pracy za granice :)

    I takie pytanie. Jakie groza za to konsekwnecje za zerwanie umowy ( zwrot
    pobranej kasy? , badan? ubezpiecznia ? )

    W jaki sposob najrozsadniej przerwac ten staz ( i w ktorym momencie )
    najlepiej tak zeby nic nie placic i jeszcze dostac opinie (przyda sie ddo CV
    ;-) ) ??

    Wiem ze w przypadku podjecia pracy czy tez zalozenia dzialnosci gopdoarczej
    staz sie automatycznie anuluje. Ale jak to jest w przyapadku wyjazdu ( czy
    to wystarczajacy powod ?, w jaki sposb to mozna udowoadnic etc. ?)
    A moze sa moze jakies inne/ lepsze ;-) powody ktore mozna podac zeby
    przerwac staz bez konsekwencji ? od czego do zalezy ? :)

    z gory dzieki za wszelkie info

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-29 19:39:15
    Temat: Re: przerwanie stazu - UP :)
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yapka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

    > I takie pytanie. Jakie groza za to konsekwnecje za zerwanie umowy (
    zwrot
    > pobranej kasy? , badan? ubezpiecznia ? )

    A może byś tak tę umowe przeczytał, a?

  • 3. Data: 2006-06-29 21:01:58
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    umowa to zbyt dumne okreslnie ;-)

    To kawalewk swistka odkad - dokad etc. bez zadnych info a juz napewna n/t
    interesujacyh mnie spraw :)

  • 4. Data: 2006-06-29 21:18:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Yapka* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > umowa to zbyt dumne okreslnie ;-)
    >
    > To kawalewk swistka odkad - dokad etc. bez zadnych info a juz napewna n/t
    > interesujacyh mnie spraw :)

    Jeśli sądzisz, że umowa musi być na czerpanym papierze z kolorowym
    nagłówkiem to jesteś w mylnym błędzie ;-)
    Widziałem sprawę, gdzie koleś myślał, że skoro ustalenia spisano na
    świstku papieru (z podpisami) i umówiono się na przepisanie na czysto,
    a następnie odmówił podpisania tego co na czysto to nie ma żadnej
    umowy. Zdziwił się ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 5. Data: 2006-06-29 21:55:04
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    kurde nie uwazasz ze troche nie na temat :)))
    nie mam zadnych glebokich przemyslen filozficzno-moralno-prawnych na temat
    umow, ciesze sie ze masz fajne przezycia zwiazane z umowami i wogole ;-)

    Ale czy ktos moze mi odpowiedziec cokolwiek NA TEMAT

    NIE MAM ZADNYCH INFORMACJI O KTORE PYTAM W UMOWIE !!!

    CZY TO JASNE ???

    Bo jakby kurde byly tobym sobie napewno przeczytal :)

    Umowa to kawalek standartowego wydruku z kompa, raczej rodzaj takiego
    zaswiadczenia/skierowania na staz ze bedzie od dnia tego do tego UP kieruje,
    spelniam wymgania data podpis, imie nazwisko, nazwa zakladu, zgadzam sie na
    przetwarzeanie ;-)

    i wsio :)

    chodzi mi konkretnie o warunki przerwania stazu !!!
    tylko i wylacznie - NIE MA TEGO W UMOWIE - pytam o wiedze wykraczajca poza
    analzie tresci tego dokumentu :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-06-30 17:04:23
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    no tao jak wie ktos jak to jest ???

    gdzie szukac odpowiednich uregulowan ??

  • 7. Data: 2006-06-30 19:28:54
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > no tao jak wie ktos jak to jest ???
    >
    > gdzie szukac odpowiednich uregulowan ??

    Wg info na stronie UP - szczegółowe zasady odbywania stażu uregulowane
    zostały w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 24 sierpnia 2004
    r. (Dz. U. Nr 185, poz. 1912 z późn. zm.)

    HaNkA

  • 8. Data: 2006-06-30 21:00:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Yapka* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Bo jakby kurde byly tobym sobie napewno przeczytal

    To grupa dyskusyjna a nie zespół adwokacki. Zapłać - dostaniesz
    poradę. Na dziś możesz sobie tylko pomarudzić.

  • 9. Data: 2006-07-01 08:42:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a) :

    > Wg info na stronie UP - szczegółowe zasady odbywania stażu uregulowane
    > zostały w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 24 sierpnia 2004
    > r. (Dz. U. Nr 185, poz. 1912 z późn. zm.)

    No, jeżeli za tą granicą zatrudniają ludzi, którzy nie potrafią
    wyszukać informacji w miejscu najbardziej do tego przeznaczonym,
    to jakim poziomem, hmmm... inteligencji, dysponują autochtoni?
    Nie dziwię się, że nadchodzi kres kultury Zachodu :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 10. Data: 2006-07-01 17:41:04
    Od: "Yapka" <n...@b...pl>

    łojoj ales blysnał ;-)