  • 31. Data: 2009-02-12 17:13:24
    Temat: Re: Wadliwe wykonanie usługi bez zawarcia umowy Opcje
    Od: <s...@a...pl>

    >Potrzebuje informacji o hostingu waszej stronki, namiary na serwer ftp
    >oraz na firme w której hosting jest wykupiony, czy możliwe jest
    >stworzenie bazy danych do stronki i co najważniejsze ile czasu mam na
    >jej stworzenie.
    >Pozdrawiam
    >
    >Wydaje mis ię ze ostatnie zdanie jest ciekawe po co komu hosting do
    >strony , namiary na serwer przy projektowaniu strony. Chyba ze się
    >myle.

    Bo chce wiedzieć, co potrafi serwer, na którym będzie umieszczona strona? Taką
    odpowiedź obstawiam. Różne firmy dają różne uprawnienia użytkownikom i zapewne
    wykonawca chciał wiedzieć, na co może liczyć.

  • 32. Data: 2009-02-16 20:35:20
    Temat: OT: Wadliwe wykonanie usługi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Nie bić.
    Trolling w sprawie formalnej się należy ;)

    On Wed, 11 Feb 2009, rezist.com wrote:
    [...komuś...]

    > mozecie go nawet pozwac za to, ze ksiezyc swieci tylko jedna strona.

    Po kolei:
    - nie świeci lecz odbija
    - nie jedną stroną tylko praktycznie całą powierzchnią, naprzemiennie
    (z porami dnia prawie jak na Ziemi)
    - nick Radio Erewań jest już w użyciu ;)

    ...a reszta się zgadza :D (znaczy iż za to że *widać z Ziemi* tylko
    jakieś 51 czy 52% powierzchni można pozwać).

    pzdr, Gotfryd