  • 1. Data: 2004-11-23 07:25:01
    Temat: WYPOWIEDZENIE UMOWY O PRACĘ
    Od: "news.tpi.pl" <r...@o...pl>

    Ponad dwa tygodnie temu zwrócilem się do dyrektora mojej firmy (mój
    pracodawca) z podaniem o rozwiązanie umowy o pracę w trybie porozumienia
    stron (określilem proponowany termin odejścia na 31.12.2004). Do tej pory
    nie uzyskalem odpowiedzi. Jaki czas ma mój pracodawca na odpowiedź ? Co
    będzie jeżeli nie otrzymam odpowiedzi na moje podanie ?
    Obecnie obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Czy mam jeszcze w
    listopadzie zlożyć oświadczenie wypowiedzenia umowy o pracę, żeby odejść w
    możliwie najszybszym terminie czyli od 01.03.2004. Czy też fakt
    nieotrzymania odpowiedzi na podanie (porozumienie stron) oznacza zgodę na
    moje odejście w proponowanym terminie.

    Bardzo prosze o pomoc

  • 2. Data: 2004-11-23 17:49:12
    Temat: Re: WYPOWIEDZENIE UMOWY O PRACĘ
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > możliwie najszybszym terminie czyli od 01.03.2004. Czy też fakt
    > nieotrzymania odpowiedzi na podanie (porozumienie stron) oznacza zgodę na
    > moje odejście w proponowanym terminie.

    na pewno nie ma domyslnej zgody

    zloz przed koncem miesiaca wypowiedzenia (ale nie w formie podania, bo
    niektorzy tak pisza i to blad)

    jesli dogadasz sie z dyrektorem, podpiszecie razem np. z data grudniowa
    rozwiazanie umowy za porozumieniem stron (i wowczas niejako to
    wypowiedzenie, ktore zlozysz do konca miesiaca nie bedzie dalej istotne)