  • 1. Data: 2004-11-22 23:27:27
    Temat: Pracodawca "zapomnial" wyplacic calosc wynagrodzenia
    Od: d...@w...pl

    Witam,

    sprawa wyglada tak.Pracowalem na umowe zlecenie w Workservice (szukaja pracy
    dla studentow). U nich w umowie jest tak ze kase dostaje sie 20-tego nastepnego
    miesiaca przelewem na konto. No i tego 20-tego natepnego miesiaca okazalo sie
    ze mi i( paru moim znajomym ktorzy tez dla nich pracowali) wplacili niecla
    kwote. Gdy interweniowalem u nich okazalo sie ze sie pomylili. (dziwnym trafem
    pomylili sie u kazdego mojego znajomego) Teraz dostane wyrownanie ale znow
    musze czekac do 20-tego nastepnego miesiaca. Czy mam mozliwosc starania sie o
    jakies odsetki? Jakie mam mozliwosci dzialania.

    P.S. wydaje mi sie ze workservice czesto sie myli tym samym oszukujac

  • 2. Data: 2004-11-23 00:06:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    Teoretycznie masz prawo do odsetek ustawowych. Ale przy takiej zwłoce i
    pewnie kwocie rzędu kilkuset złotych, to nie ma sensu. To wyjdzie za miesiąc
    kilka złotych.