  • 11. Data: 2008-04-29 07:28:03
    Temat: Re: WKU wyjazd za granice?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Niby trzeba zglosic do WKU fakt ze wyjezdza sie na dluzej niz 3
    > miesiace. Ale w samym WKU nikt nie potrafi (w Katowicach) powiedziec z

    Bzdura. Może za komuny tak było, w czasach kiedy paszporty były
    przechowywane w ministerstwie. Obecnie należy tylko przestrzegać
    przepisów o ewidencji ludności - WKU jest powiadamiane przez stosowny
    urząd gminy.

    > czego ten obowiazek wynika, teoretycznie wystarczy ich poinformowac ze
    > sie wymeldowano ale WKU twierdzi ze trezba powiedziec gdzie sie
    > ponownie melduje.

    To niech WKU poda podstawę prawną, albo niech się [piiiiiiiiip].

  • 12. Data: 2008-04-29 07:49:12
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał
> [...]
    >czego ten obowiazek wynika, teoretycznie wystarczy ich poinformowac ze
    >sie wymeldowano ale WKU twierdzi ze trezba powiedziec gdzie sie

    Przecież niby wymeldowanie/zamledowanie automatycznie zawiadamia WKU.

  • 13. Data: 2008-04-29 07:51:49
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    .

    > Musi się wymeldować, to tzw. wojskowy obowiązek meldunkowy. To osobna
    > sprawa od 'cywilnego' ;)

    nie musi, w UM sa sporzadzane dwa pisma, jedno do wku, drugie dla Ciebie.
    Z tym ze jezlei zrobi to majac juz karte powolania to popelnia przestepstwa.
    P.

  • 14. Data: 2008-04-29 07:57:43
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.04.2008 Troll <w...@d...mnie> napisał/a:

    > nie musi, w UM sa sporzadzane dwa pisma, jedno do wku, drugie dla Ciebie.

    Oczywiście, nie sugeruję, że musi iść z tym do WKU. Wszystko załatwia się w
    urzędzie gminy/miasta.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 15. Data: 2008-04-29 08:17:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 29 Kwi, 09:28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > To niech WKU poda podstawę prawną, albo niech się [piiiiiiiiip].

    Ten [piiip] kosztowal mnie dojazd do starego WKU (ktore oczywiscie nie
    jest w miescie poprzedniego zameldowania) i potem kurs do Katowic z
    papierkami i ksiazeczka w ktorej pani w porzednim WKU na podstawie
    wymeldowania wbila pieczatka i podpisala ze prechodze do innego WKU. I
    niby papiery przeslali ale w Katowiacach musieli mi wbic pieczatke ze
    jestem wpisany do tego WKU. Ale nie bede obalal zarzutu jakoby panie
    te byly niedoksztalcone i po prostu zlosliwe.

  • 16. Data: 2008-04-29 10:14:08
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    .

    > Oczywiście, nie sugeruję, że musi iść z tym do WKU. Wszystko załatwia się
    > urzędzie gminy/miasta.

    nie, wszystko zalatwia urzad :) Ty tylko dajesz dowod, ksiazeczke wojskowa i
    wypelniasz wniosek dotyczacy czasowego wymeldowania.

    P.

  • 17. Data: 2008-04-29 14:40:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

> [...]
    > jestem wpisany do tego WKU. Ale nie bede obalal zarzutu jakoby panie
    > te byly niedoksztalcone i po prostu zlosliwe.

    przecież pieczatke w ksiazeczce wbiją ci w urzedzie meldunkowym.
    ktoś (włączając ciebie) gdzies po drodze dał d....

  • 18. Data: 2008-04-29 20:09:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

> [...]
    > wymeldowania wbila pieczatka i podpisala ze prechodze do innego WKU. I
    > niby papiery przeslali ale w Katowiacach musieli mi wbic pieczatke ze

    To co napisał witek...

    > jestem wpisany do tego WKU. Ale nie bede obalal zarzutu jakoby panie
    > te byly niedoksztalcone i po prostu zlosliwe.

    Amen ;)