  • 1. Data: 2005-01-06 18:25:56
    Temat: WKU - Problem
    Od: "Robert Kucharek" <r...@s...pl>

    Drodzy Grupowicze,

    Mam do Was serdeczna prosbe. Otoz dzis zawital do mnie listonosz i przyniosl
    mi kwitek z WKU. Nie odebralem go. W telegraficznym skrocie moja sytuacja
    wyglada tak: mam 23 lata, studiowalem 3 lata i mialem generalnie ze strony
    WP spokoj. W ubiegle wakacje przerwalem studia i wyjechalem za granice.
    Poniewaz wyjazd sie przeciagnal zostalem skreslony z listy studentow o czym
    moja ex-uczelnia niezwlocznie powiadomila WKU. Wrocilem tydzien temu i
    zalatwilem sobie przyjecie na studia. Obecnie (od tygodnia) jestem studentem
    1 roku. Jak powinienem sie teraz zachowac zeby nie isc do wojska? Widac
    uczelnia nie wyslala jeszcze zawiadomienia, ze studiuje. Czy dobrze
    zrobilem, ze nie odebralem listu? Jak teraz powinienem postapic? Dostarczyc
    osobiscie zaswiadczenie z dziekanatu do 'mojego' WKU ? Czy nie jest za
    pozno?

    Bardzo slicznie prosze o wszystkie sugestie. Przegrzebalem archiwum jednak
    poziom mojego zdenerwowania jest tak wysoki, ze nic sensownego nie udalo mi
    sie wylowic.

    Pozdrawiam!

    Robert

  • 2. Data: 2005-01-06 19:41:31
    Temat: Re: WKU - Problem
    Od: "Pawel N" <p...@g...pl>

    Robert Kucharek <r...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > poziom mojego zdenerwowania jest tak wysoki, ze nic sensownego nie udalo mi

    Uczelnia nie ma żadnego obowiązku wysyłania zaświadczenia że student
    studiuje. To TY musisz je wysłać i radze ci zrobić to jak najprędzej listem
    poleconym. Powinieneś mieć raczej spokój wg mnie. I dobra rada: nie stawiaj
    sie osobiście na WKU z tym zaświadczeniem, w ogóle nigdy nie stawiaj sie w
    WKU osobiście jeśli nie ma takiej potrzeby bo tam siedzą mastodonty bardzo
    agresywne w stosunku do każdego kto nie kocha zasadniczej służby wojskowej. W
    razie czego zadzwoń do nich i przedstaw swoją sytuacje tylko nie mów imienia
    i nazwiska (jestem pewien że trep bedzie ci kazał wysłać zawiadomienie z
    uczelni i przy okazji cie ochrzani że co tak późno). Powinno być dobrze.
    Wyślij zaświadczenie i czekaj. WKU to maszyna powoli mieląca mająca totalny
    burdel w papierach, do mojego kumpla który wylecial ze studiów przyszło
    wezwanie w celu odbycia zsw po półtora roku od momentu wylecenia ze studiów.
    pzdr

  • 3. Data: 2005-01-06 19:52:57
    Od: "Robert Kucharek" <r...@s...pl>

> [...]
    > burdel w papierach, do mojego kumpla który wylecial ze studiów przyszło
    > wezwanie w celu odbycia zsw po półtora roku od momentu wylecenia ze

    Pawle, niezmiernie Ci dziekuje. Uspokoiles mnie troche bo szczerze
    powiedziawszy odchodze od zmyslow. Zadzwonie do nich jutro i zaryzykuje
    metode "bo kolega ma pytanie". Jeszcze raz bardzo serdecznie dziekuje Ci za
    pomoc!

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2005-01-06 20:22:48
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 19:25:56 +0100, Robert Kucharek napisał(a):

> [...]
    > poziom mojego zdenerwowania jest tak wysoki, ze nic sensownego nie udalo mi

    Nie odbieranie korespondencji nie jest najlepszym rozwiazaniem bo jest cos
    takiego jak doreczenie zastepcze. Jak wiesz o co chodzi to mozna odebrac z
    odpowiednim opoznieniem.

    Pozdro

  • 5. Data: 2005-01-07 02:29:25
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze Robert Kucharek:

    ciah(o)..

    Żeby nie tworzyć nowego wątku.
    Zostałem administracyjnie wymeldowany z pobytu stałego. Mam zameldowanie
    czasowe w innej miejscowości, podlegającej innemu WKU. Czy aby uniknąć
    poboru jest sens wymeldować się z czsówki, bo wiem, że mogą pojawić
    sięproblemy ze znalezieniem pracy itp. (w tej chwili się uczę w szkole
    policealnej - ostatni rok).
    I jak wygląda sprawa ze złożeniem deklaracji PIT dla osoby bezdomnej t.j
    niezameldowanej, skoro nie ma miejsca zamieszkania na 31 grudnia?

    --
    GG: 4750296...TLEN: ravsite... WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521