  • 11. Data: 2004-04-19 08:31:04
    Temat: Re: [WKU]Boze...
    Od: Zac <z...@d...null>

    lexm wrote:

> [...]

    czyzby? nawet jesli idziesz z _mocnymi_ papierami na komisje to i tak
    dostajesz od razu skierowanie do lekarzy wojskowych. a ci z reguly nie
    zauwazaja nawet dosc powaznych schorzen. zwlaszcza jak poczuja ze jestes
    zdrowy.

    o ile wiem, to przyznanie takiego odroczenia zalezy od twojej
    "atrakcyjnosci" oczywiscie nie dla komendanta tylko dla armii... co to
    oznacza? ze jesli jestes np po liceum plastycznym i studiowales na wydziale
    artystycznym to raczej wezma cie niechetnie. ale jesli np po technikum i np
    masz akurat chwilowa przerwe na politechnice - to panowie beda sie starali
    cie przekonac ze sie przydasz

    jest jeszcze jeden sposob - "na zone" tlumaczysz, ze sie zenisz, termin
    ustalony i tak dalej. glowny warunek - zona nie pracuje. w takim wypadku
    zazwyczaj dostajesz odroczenie do "dwa tygodnie po slubie" potem trzeba
    dostarczyc odpis z aktu malzenstwa. czy dostarczysz - to juz inna sprawa.
    wazne zeby nie przesadzic z terminem - bo sie okaze ze do slubu zdazysz
    odsluzyc swoje ;)
    to jest sposob ostateczny, jak juz lekarze nie pomoga i wku ma cie dobrze na
    widelcu.

    powodzenia,
    zac