  • 1. Data: 2004-04-14 18:55:42
    Temat: [WKU]Boze...
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    Wczoraj dostalem wezwanie do stawienia sie w WKU w celu "sprawy
    ewidencyjne". W lutym nie zdalem egzaminu i mnie wywalili z Politechniki,
    ale chcialbym startowac w lipcu na nowe kierunki. Co zrobic w tej
    sytuacji???? Nie stawic sie owego dnia???? To nie byl list polecony!!!!

    --
    Megash
    poczta lukaszhuchwajdaUSUN(at)wp.pl

  • 2. Data: 2004-04-14 19:25:22
    Temat: Re: [WKU]Boze...
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > To nie byl list polecony!!!!

    Czyli go nie bylo.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 3. Data: 2004-04-15 06:03:04
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Czyli go nie bylo.

    Jak nie pojdzie i sie nie dogada, to za dwa tygodnie przyjdzie bilet tym
    razem poleconym.

  • 4. Data: 2004-04-15 06:38:28
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > Jak nie pojdzie i sie nie dogada, to za dwa tygodnie przyjdzie bilet tym
    > razem poleconym.

    Prawdopodobne.
    Ale jak pójdzie do WKU to dostanie bilet na miejscu; mnie też tak zrobili..
    Nazywa się to "przekroczenie typowego czasu studiów" albo "nie uzyskanie
    absolutorium w terminie"
    Tak więc ja bym poczekał albo próbował delikatnie wysondować co knują.

    Megash, hint: nie czujesz sie kiepsko ostatnio? Alergia Cię nie łapie? w
    końcu komisja zdrowotna była wieki temu coś się mogło zmienić....
    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

  • 5. Data: 2004-04-15 07:22:53
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    > Megash, hint: nie czujesz sie kiepsko ostatnio? Alergia Cię nie łapie? w
    > końcu komisja zdrowotna była wieki temu coś się mogło zmienić....

    Oni nie moga mi odmowic kolejnej komisji lekarskej???

    Podobno kazdy ma mozliwosc jednego odroczenia bez powodu tzn. sprawy
    rodzinne. Czy moglbym to zastosowac?

    Megash

  • 6. Data: 2004-04-15 08:08:26
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com>

    Megash wrote:

    > Oni nie moga mi odmowic kolejnej komisji lekarskej???
    Raczej nie odmawiają, tzn nie słyszałem by odmówili. Inna sprawa że
    zniechęcają jak mogą. A skierowanie na komisję to już w zasadzie rok
    odroczenia dla Ciebie...

    > Podobno kazdy ma mozliwosc jednego odroczenia bez powodu tzn. sprawy
    > rodzinne. Czy moglbym to zastosowac?
    Ale to tylko na pół roku/rok, przez ten czas nie zostaniesz absolwentem by
    puścili Cię do rezerwy.

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

  • 7. Data: 2004-04-15 08:22:21
    Od: lexm <l...@p...onet.pl>

    Michal Kwiatkowski wrote:

> [...]
    > odroczenia dla Ciebie...

    > Ale to tylko na pół roku/rok, przez ten czas nie zostaniesz absolwentem by

    to proste
    czym predzej sie wymelduj
    przemelduj do cioci z drugiego konca polski
    albo wymelduj sie wogole i oficjalnie mieszkaj pod mostem jezeli jest
    taka mozliwosc
    i po sprawie
    odrazu o tobie zapomna
    pare dni temu byl artykul w SE bodajze o tym
    pozatym jeden moj znajomy ma 27 lat i jeszcze nie byl na pierwszej
    komisji
    tak wiec takie cos dziala

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-04-15 09:53:28
    Od: "Jędrek" <J...@w...pl>

    Użytkownik "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl> napisał w wiadomości

    > Czyli go nie bylo.

    Sposób który na sobie zastosowałem.

    W przeddzień powołania, poszedłem na pogotowie ratunkowe (niedziela wieczór)
    dostałem 3 dni zwolnienia. (nie wim jak jest teraz z pogotowiem). Ten kwit
    podrzuciłem (nie osobiście do wku). Potem jeszcze kilka dni zwolnienia. Jak
    już pobór minął dali i spokój.

    Jędrek

  • 9. Data: 2004-04-15 13:11:37
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    Pppppppha, ha,ha,ha, haaaa!

    ...byl jakis list ? ;)

  • 10. Data: 2004-04-15 13:25:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Megash napisał:
> [...]
    > ale chcialbym startowac w lipcu na nowe kierunki. Co zrobic w tej
    > sytuacji???? Nie stawic sie owego dnia???? To nie byl list polecony!!!!

    Niech rodzicie odpiszą, że wyjechałeś na stałe za granicę za chlebem.
    No bo przecież wyjechałeś, czyż nie? :)
    Osoby mieszkającej na stałe za granicą nie mają prawa brać do wojska,
    więc Twoje papiery powędrują na dno szuflady. Chyba, że ktoś będzie
    bardzo upierdliwy i będzie próbował Cię znaleźć w domu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info