    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WAZNE!!! POMOCY!!!
    Date: Thu, 06 Jan 2005 09:33:14 +0100

    Sekcio wrote:

    > przed chwila wrcoilem z miejsca smierci mojego wujka:( 40lat mial chlop,
    > lezal w wielkiej kaluzy krwi, ktora prawdopodobnie wyplynela mu z ust
    > przed smiercia, pogotowie tylko stwierdzilo zgon.
    >
    > i teraz mam problem, otoz wspomniany wujek nie mial ubezpieczenia, nie
    > placic ani skladek ZUS, ani KRUS, a nawet podatku za swoje wlasnosci.
    > i moje pytanie: CZY NAJBLIZSZA RODZINA (BRAT,SIOSTRA) KTORA ZAJMIE SIE
    > POGRZEBEM DENATA MOZE UBIEGAC SIE O WYPLACENIE z zus-u PIENIEDZY NA
    > POCHOWEKW TAKIEJ SYTUACJI???? - oczywisicie ten brat(siostra) jest
> [...]

    Ale jakies wlasnosci mial ?

    No to albo trzeba bedzie spadek przyjac z dobrodziejstwem inwentarza, albo
    odrzucic...

    A niby dlaczego ZUS zamoje ciezko zapracowane pieniadze mialby
    placic za pogrzeb waszego wujka to nie wiem..

    Jesli najblizsza rodzina jest ubezpieczona "od smierci brata",
    to moze wystapic do swego ubezpieczyciela.

    Pozdrawiam

    Boguslaw