  • 11. Data: 2021-06-26 20:32:52
    Temat: Re: W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Nie zdechnie, chyba że z partią. Partia wprowadziła stan wojenny bez
    > stanu wojennego i tak łatwo z tego nie zrezygnuje. Zwłaszcza że prawo
    > już złamali wprowadzając ten stan - za kontynuację większych kar nie
    > będzie. Na chuju staną a epidemia nie wygaśnie. Wprowadzali przy
    > kilkunastu zachorowaniach - ten poziom utrzymają choćby skały srały i
    > bedą tłumaczyć że jeszcze dwa tygodnie.

    Jak nie będzie chorych, to się będzie tak długo testowało jedną
    osobę, choćby i 11 razy jak było niedawno w ChRL, aż test wyjdzie
    pozytywny.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 12. Data: 2021-06-26 20:53:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2021 o 20:27, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jak piszą od 2 dni media, nie ma obowiązku okazywania tej Kennkarty.
    >  Tak samo jak żądanie okazanie jej jest bezprawne.

    Już pomijając "zalecenia". No to co - poproszą o pokazanie im kartki z
    nazwiskiem i kodem kiuer - to chuj - dostaną kartkę z nazwiskiem "jacek
    kurwski" i kodem prowadzącym do strony
    https://www.youtube.com/watch?v=FQq6Mwv_jpw i co dalej? Przecież tego
    nie sprawdza bo nie umieją.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-06-27 02:14:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-26 o 20:53, Shrek pisze:

    > Już pomijając "zalecenia". No to co - poproszą o pokazanie im kartki z
    > nazwiskiem i kodem kiuer - to chuj - dostaną kartkę z nazwiskiem "jacek
> [...]

    Haha. Akurat on bardzo lubi disco polo. Co sobotę i niedziele puszczali
    w telewizji to samo. Tak już z 10 razy. Wczoraj był chyba 11 raz. Jakaż
    to oszczędność dla TVP!

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-06-28 22:13:53
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2021.06.26 o 19:16, Animka pisze:

    > Żaden wsiarz zlodziej z mendami wszami -wózkowy udający ochroniarza mi
    > nie będzie sprawdzał dokumentów.

    Sklep ustali zasady, wstęp tylko dla zaszczepionych i zatrudni ochronę.
    Ustawa o ochronie osób i mienia:
    Art.36.1. Pracownik ochrony przy wykonywaniu zadań ochrony osób imienia
    ma prawo do:
    1)ustalania uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach
    chronionych oraz legitymowania osób wcelu ustalenia ich tożsamości

  • 15. Data: 2021-06-29 01:14:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-28 o 22:13, Henryk Hajdan pisze:

> [...]
    > 1)ustalania uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach
    > chronionych oraz legitymowania osób wcelu ustalenia ich tożsamości

    ochroniarz to musi mieć najpierw specjalne szkolenia, potem egzaminy i
    miec na to świadectwo, a nie jakiś co to najpierw rowery kradł i został
    wzięty z ulicy.

    --
    animka

  • 16. Data: 2021-06-29 06:21:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.06.2021 o 22:13, Henryk Hajdan pisze:

> [...]
    > 1)ustalania uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach
    > chronionych oraz legitymowania osób wcelu ustalenia ich tożsamości

    Generalnie tak średnio. Dane medyczne są chronione na poziomie wyższym
    niż rozporządzenie.

    Ale niestety masz część racji. Po prostu cieć cię nie wpuści i tyle
    będzie z prawa. Teoretycznie możesz iść do sądu... Ale do sądu cieć też
    wpuszcza(ł) po uważaniu. Prezes (warszawa kocjana) wydał zarządzenie, że
    ma wpuszczać tylko tych, co mają uzasadnioną potrzebę, a cieć dostał
    listę stron i świadków. I dyskutuj z cieciem o konstytucji, jawności
    rozpraw, publiczności w sądzie, jak cieć mówi nie kazali.

    - Kto nie kazał?
    - Prezes!
    - Jak?
    - Zarządzeniem!
    - pokaż pan!
    - na drzwiach wisi!
    - ale tam jest napisane, że jak mam uzasadnienie, to wpuścić!
    - ale pan nie masz!
    - mam jestem publicznością, proszę poczytać sobie kodeks postępowania
    cywilnego!
    - proszę opuścić budynek!

    Niestety już nie mamy państwa prawa, prawo nic nie znaczy bo liczą się
    rozporządenia lub tłity, chuj z ustawami, a przykład tego zepsucia masz
    o ironio... w sądzie.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-06-29 08:44:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 28.06.2021 o 22:13, Henryk Hajdan napisał:

> [...]
    > 1)ustalania uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach
    > chronionych oraz legitymowania osób wcelu ustalenia ich tożsamości

    Pracownik ochrony nie ma prawa wglądu do dokumentów z danymi wrażliwymi.
    Sama możliwość legitymowania do tego nie uprawnia. Nie wprowadzaj waść w
    błąd, bo firmy gotowe uwierzyć, a potem będą splajtowały płacąc duże kary.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 18. Data: 2021-06-29 08:46:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 06:21, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Niestety już nie mamy państwa prawa, prawo nic nie znaczy bo liczą się
    > rozporządenia lub tłity, chuj z ustawami, a przykład tego zepsucia masz

    Tak, ale to w sądzie. Jak przedsiębiorca podpadnie, to UODO chętnie karę
    wlepi.
    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 19. Data: 2021-06-29 10:07:29
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > błąd, bo firmy gotowe uwierzyć, a potem będą splajtowały płacąc duże kary.

    to na jakiej podstawie robi to byle ciec na lotnisku (nie mówie o
    strazy granicznej) i szeregowy pracownik lini lotniczej?

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 20. Data: 2021-06-29 10:10:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 10:07, cyklista pisze:

    >  to na jakiej podstawie robi to byle ciec na lotnisku (nie mówie o
    > strazy granicznej) i szeregowy pracownik lini lotniczej?

    Ponieważ jest wyjątek transgraniczny (był zawsze).
    Tu masz omówiony problem:
    https://www.youtube.com/watch?v=0SR-heWX5EI&t=6s

    --
    http://zrzeda.pl