  • 11. Data: 2020-07-08 14:05:29
    Temat: Re: W jakim wieku się teraz zostaje pułkownikiem w policji?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Jul 2020 13:13:50 +0200, J.F. napisał(a):

    > Swoja droga, te ordery to jakos hurtem nadaja, 1300 brazowych w jednym
    > roku ?

    https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2017/02/2d122c1df8284d
    59a873ea4c6408eee9.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2020-07-08 15:32:24
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-07 o 23:31, Michal Jankowski pisze:
    > I za jakie zasługi?
    > https://twitter.com/KatarzynaKlass/status/1280539564
    717768707

    Widzę, że teraz jest gorzej niż za czasów ubeków. Co prawda nie żyłam w
    tamtych czasach, ale wiem z opowiadań i prasy.
    Bolek to bodajże nawet na ślub córki poszedł w koszulce-dresie z napisem
    Konstytucja.

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-07-08 15:35:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-08 o 12:54, Olin pisze:
    Masz w stopce:
    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    I taki ktoś został świętym. Może wykorzystywał kobiety do tych celów.

    --
    animka

  • 14. Data: 2020-07-08 15:48:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    w.edu.pl...
    W dniu 08.07.2020 o 13:13, J.F. pisze:

    >Jeszcze w 2011 był "młodszym inspektorem".

    "mlodszy" na stanowisku w KGP to nie brzmi dobrze.
    "Nadkomisarz" lepiej :-)

    Ale moze nie patrzyli jak brzmi, tylko w tabele sluzby i awansow.

    >Ilu może być w ogóle pułkowników w policji?

    Pewnie jakies przepisy okreslaja, chocby zgrubnie.

    J.

  • 15. Data: 2020-07-08 15:50:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Wed, 8 Jul 2020 12:47:19 +0200, J.F. napisał(a):

    >To raczej na trybunie i w mundurze galowym,

    Ogolnie tak, ale na trybunie ... niekoniecznie.

    >a ten bez żadnego trybu czepia się dziennikarza, że filmuje.

    Zgadza sie, szef powinien nadzorowac calosc.

    J.