  • 71. Data: 2006-08-23 20:50:33
    Temat: Re: W jak windykacja.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > BPH, PeKaO SA, PKO BP.

    Fuuuuuuuuuuj.

    Zwłaszcza te dwa pierwsze, które się ostatnio połączyły...

  • 72. Data: 2006-08-23 21:40:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:tlrur3-q3q.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zwłaszcza te dwa pierwsze, które się ostatnio połączyły...

    Mam konto w BPH od początku lat 90-tych. Przyzwyczaiłem się do ich wpadek. Ich
    system informatyczny i różne niuansy znam często lepiej, niż zmieniające się
    panie od doradztwa, które wiecznie są niedoinformowane i nieświadome. Zresztą
    bywam tam sporadycznie przy okazji otrzymywania kolejnych kart (bo jakoś w moim
    wypadku automatycznie to się nie dzieje i konieczna jest od kilka lat ręczna
    stymulacja tej czynności) oraz wpłacaniu pieniędzy na konto. Resztę załatwiam
    przez portal internetowy, który po kolejnych metamorfozach ostatnio - moim
    zdaniem - jest już całkowicie funkcjonalny i w miarę bezpieczny przy sensownym
    jego użytkowaniu. I tego mi najbardziej będzie żal po faktycznym połączeniu się
    banków i wchłonięciu BPH przez PeKaO. Liczę jedynie na to, ze u mnie we "wsi"
    jest i PeKaO i BPH, więc zostanie placówka BPH. Bo nie chce mi się przesiadać na
    inny portal. Poza tym ja nic od nich nie chcę, a oni ode mnie i żyjemy przez te
    kilkanaście lat w zgodnej symbiozie.

  • 73. Data: 2006-08-23 22:37:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.08.2006 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:
    > Ja mam KK w Citi i w Multi, i w obu mam automatyczną spłatę karty z
    > rachunku, a co więcej, byłem mocno na to namawiany przez ich pracowników.

    Z ciekawości, jak to wygląda? W momencie obciążenia karty? Natychmiast na
    zakończenie okresu rozliczeniowego, czy za jakiś czas po wymienionym
    okresie?

    --
    Marcin

  • 74. Data: 2006-08-23 22:46:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > się przesiadać na inny portal. Poza tym ja nic od nich nie chcę, a oni
    > ode mnie i żyjemy przez te kilkanaście lat w zgodnej symbiozie.

    Z BPH żyło mi się OK - pomijając ich kaleki IMHO portal.

    Tylko to połączenie z PeKaO... A PeKaO to straszny kanał - potrafią
    wymówić umowę na kredyt odnawialny "bo tak".

    Niby faktycznie legalnie mogli, tylko po co? Chyba tylko po to, żeby
    naciągnąć na wyższe odsetki - więc z tymi naciągaczami więcej nic mieć
    do czynienia nie chcę. O ich "windykatorach" to już nie wspomnę, bo
    musiałbym się niecenzuralnie wyrażać... W sumie muszę odgrzebać jego
    personalia, nagranie naszej rozmowy i donieść na niego. Bezczelny cep
    groził mi prokuraturą i jeszcze od narkomanów zwyzywał.

  • 75. Data: 2006-08-24 05:17:19
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Z ciekawości, jak to wygląda? W momencie obciążenia karty? Natychmiast na
    > zakończenie okresu rozliczeniowego, czy za jakiś czas po wymienionym
    > okresie?

    W Citi ja mam ustawione na dzien rozliczenia. Mozna sobie ustawic
    na dowolny inny.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com