  • 1. Data: 2006-08-18 13:46:40
    Temat: Cala prawda o windykacji bankowej
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Niektore banki maja windykacja, z ktora mozna
    sie dogadac. Ale wiekszosc windykatorow traktuje
    klienta, ktoremu noga sie powinela gorzej niz smiecia.

    Ostatnie teksty osob z windykacji wewnetrznych oraz
    zewnetrznych niektorych czolowych bankow:

    "Natychmiast sprzedaj pan mieszkanie i wszystkie fanty
    do 22.08! bo inaczej bedzie bolesnie!!!" - to powiedziala... kobieta!

    "No i gdzie 500 zl ktore miala mi pani przygotowac?!!!
    Jestem spokojny, ale tylko do czasu - jutro bede o 20.00 i
    lepiej zeby pani w domu byla!!!" - a to windykator
    terenowy do pewnej sympatycznej babci.

    "Dzien dobry. Prosze otwierac! WINDYKACJA!
    Jestem z KOMORNIKIEM SADOWYM (sic!).
    Otwiera pani albo wywaze drzwi !!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    - rowniez napakowany kolezka z drugim kolezkiem,
    ktory przedstawil sie jako komornik sadowy i na sile
    wszedl do mieszkania starszej osoby. Z pewnego
    duzego banku.

    "Ty k***, 200 zl na stol i 80 zloty za moj przyjazd!"

    "Dobra, za chwile przestane byc mily!" - a to rozmowa
    telefoniczna z pewnego czolowego banku, ktory
    ponoc nagrywa rozmowy!

    "Prosze przyniesc mi natychmiast porftel, musze zobaczyc
    czy mnie pani nie oklamuje" - tak powiedzial jeden
    windykator terenowy do babci i dziadka, przy czym
    wczesniej rozsiadl sie na kanapie. Babcia przyniosla
    portfel a on ostentacyjnie: "Tylko tyle?! Przeciez
    dostala pani emeryture!!!", babcia odpowiedziala
    ze lzami w oczach:
    "Tak, ale musialam kupic lekarstwa...", na co
    windykator: "a co mnie to OBCHODZI! To nie moj
    problem, moze pani nawet zdechnac!"

    "Pozna pan co to znaczy pieklo!" - pani windykatorka

    "Bede codziennie przychodzil pod pana
    zaklad pracy i wszystkim sasiadom opowiem, ze
    jest pan zlodziejem!" - windykator terenowy

    Mozna byloby tak pisac do nocy...

    Tak wyglada windykacja w naszym kraju i nie
    wazne jak piekne rzeczy pisze Newsweek o windykatorach,
    prawda jest zgola inna. 90% ludzi chce splacic
    swoje zobowiazania. Ale np. zostali oszukani,
    mieli wypadek samochodowy, wpadli w pulapke
    kredytowa (bo banki mamia i kusza - i nie wazne
    ze posiadaja ultralichwiarskie oprocentowanie),
    albo tez stracili prace, wzieli kredyty na dzieci itp.

    Ponad 90% ludzi chce splacic swoje zobowiazanie.
    Ale na warunkach racjonalnych. Jednak
    windykacja w tym kraju dziala tak okrutnie,
    tak bezwglednie, ze gdyby mi to ktos
    powiedzial poltora roku temu, to bym
    nie uwierzyl. Bo wtedy wierzylem, ze zyjemy
    w kraju w miare cywilizowanym.

    Ale sa tez banki (np. PKO BP i ich CRW)
    z ktorymi (przynajmniej z niektorymi oddzialami)
    mozna fantastycznie sie dogadac. Na
    szczescie sa tez normalni...

    Neko

  • 2. Data: 2006-08-18 15:08:27
    Temat: Re: Cala prawda o windykacji bankowej
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    ntg

    alt.pl.psychologia.akceptacja

  • 3. Data: 2006-08-18 21:01:08
    Od: "Julius C." <j...@g...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ntg
    >
    > alt.pl.psychologia.akceptacja

    e tam..., przeintelektualizowałeś(aś),
    przeczytałem z zainteresowaniem.
    pozdrawiam
    jc

  • 4. Data: 2006-08-19 06:42:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Julius C." <j...@g...pl> napisał

    > przeczytałem z zainteresowaniem.

    Kupuj Fakt i Superekspres, będziesz miał tego więcej.

  • 5. Data: 2006-08-19 15:08:07
    Od: "Julius C." <j...@g...pl>

    wiadomości news:ec6c0n$9bl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Julius C." <j...@g...pl> napisał

    > Kupuj Fakt i Superekspres, będziesz miał tego więcej.

    e tam..., teraz to sprostytuowałeś(aś) temat.