  • 1. Data: 2006-08-18 14:51:43
    Temat: zamówienie towaru/zaliczka/ nie zgłoszenie sie po odbiór
    Od: "Piotrek XX" <l...@o...pl>

    Witam.. Mam taki problem w sumie nie wiem jaki nadać jeszcze tytuł postowi.
    A mianowicie klient zamowił u mnie drzwi pokojowe i ich nie odbiera a
    wpłacił zaliczke od zamówienia do dzisiejszego dnia mineły 2 latka. Drzwi
    stoją i czekają czy moge zając zaliczke i sprzedać drzwi? co z robić dalej z
    tym fantem. wiem że drzwi bedzie mi ciężko sprzedać bo to wzór nie
    chodliwy... Jezeli mogę sprzedać to czym sie podeprzeć jakimi artykułami
    aby mi klient nie przyszedł za jakiś czas i nie chciał drzwi jak i
    zaliczki....
    Nie wiem co dalej. Moze ktoś wie jak postąpić aby odzyskać zainwestowane
    pieniążki ..

    pozdr.
    Piotrek
    Nowogard