  • 41. Data: 2012-04-10 13:42:00
    Temat: Re: Uzywanie Torrentow - pytanie
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-05 12:43, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > 100% niekoniecznie, są przypadki, że nie będzie to piractwo, ale fakt,
    > bardziej skomplikowane :)

    Zwlaszcza w przypadku torrentow. Ten protokol powstal po to, zeby mozna
    bylo wymieniac sie softem za darmo i w 100% legalnie... :-)
    Dopiero pozniej zycie pokazalo, ze dowolny plik niewiele sie rozni (dla
    torrenta oczywiscie) od egzotycznej dystrybucji linuxa. No i sie
    potoczylo... Teraz torrren to synonim ZŁA

    Pozdro

    Maseł

  • 42. Data: 2012-04-10 19:13:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.04.2012 13:42, Maseł pisze:
    > Dopiero pozniej zycie pokazalo, ze dowolny plik niewiele sie rozni (dla
    > torrenta oczywiscie) od egzotycznej dystrybucji linuxa. No i sie
    > potoczylo... Teraz torrren to synonim ZŁA

    Ogólnie linux jest dziełem złego, bo gdyby nie Linux, nie byłoby bumu
    internetowego, nie byłoby google i innych takich, a ludzie nadal by żyli
    w outernecie i podejmowali zdrowe (fizycznie i psychicznie) działania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek