  • 11. Data: 2007-01-25 07:22:33
    Temat: Re: Używane oprogramowanie
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 01:21:44 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wystarczą, ale umowa na piśmie nie zaszkodzi :)

    Czyli reasumując mogę odsprzedać program wraz z licencją, który nie
    jest już dostępny na rynku?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 12. Data: 2007-01-25 07:39:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 Jan 2007 00:47:05 +0100,
    latet <s...@x...pl> screamed:

    > Oczywicie ze mozna. Wiele razy tak kupowałem (w powaznych sklepach,
    > w 100% legalnie). Nie wierzysz to dzwon do ustawodawcy (M$) i tam Ci
    > wytłumaczą. ^^^^^^^^^^^^^^^^

    Coś się w polskim prawie zminiło? Doszedł na zasadzie konkursu kolejny
    ustawodawca?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 08:39:47 user up 11232 days, 20:34, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Behind every great woman is her butt.

  • 13. Data: 2007-01-25 08:05:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "latet" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Zgadza sie. I tak tez sie dzieje. Kupujesz Windowsa OEM,
    > przychodzisz do domy, instalujesz, aktywujesz. I od tego
    > momentu jest on przypisany do tego komputera,
    > a ew. jego aktywacja na innym kompie - skonczy sie na 99% niepowodzeniem.

    I właśnie o to chodzi. Nie można sprzedać używanego Windowsa OEM. Cały wątek
    jest o używanym oprogramowaniu.

  • 14. Data: 2007-01-25 09:47:50
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > I właśnie o to chodzi. Nie można sprzedać używanego Windowsa OEM.

    Można. W komplecie z urządzeniem z którym został sprzedany.

    +inż.leva+

  • 15. Data: 2007-01-25 11:42:46
    Od: "Rafal M" <r...@g...com>

    On 25 Sty, 07:43, "latet" <s...@x...pl> wrote:

    > a ew. jego aktywacja na innym kompie - skonczy sie na 99% niepowodzeniem.

    A wiesz moze co dla M$ oznacza slowo komputer? Czy wystarczy ze przy
    modernizacji jednostki centralnej zostawie stara np stacje dyskietek
    FDD to mi aktywuja tego Win w wersji OEM?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 16. Data: 2007-01-25 12:20:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    latet wrote:

    > a ew. jego aktywacja na innym kompie - skonczy sie na 99% niepowodzeniem.

    Serio? No popatrz... To znaczy się jakiś cudotwórca jestem... Albo Jedi
    - zadzwoniłem do M$ i mi uaktywnili...

  • 17. Data: 2007-01-26 00:53:50
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Coś się w polskim prawie zminiło? Doszedł na zasadzie konkursu kolejny
    > ustawodawca?

    Prawo prawem, a zycie zyciem.

    latet