  • 1. Data: 2007-01-24 16:09:15
    Temat: Prawa autorkie a zmiany w skrypcie
    Od: eLeM <e...@e...pl>

    Witam,

    Chciałem się dowiedzieć jak przedstawia się sprawa praw autorskich do
    napisanego przez siebie serwisu a zmian dokonanych w skrypcie.
    Dokładniej rzecz ujmując załóżmy że napisaliśmy jakąś stronę i
    sprzedaliśmy ją firmie przy czym nie była podpisywana żadna umowa i po
    jakimś czasie firma podsyła nam skrypt, który wykonaliśmy z jakimiś już
    modyfikacjami które oni przeprowadzili i chą aby dopisać jakieś funkcje
    oczywiście na to także nie ma żadnej umowy. Czy jeśli po pewnym czasie
    sprzedalbym ten skrypt z nieswoimi modyfikacjami to ta firma może mieć
    do mnie pretensje oraz żądać jakichś roszczeń ? Ewentualnie czy osoba
    która go kupi może mieć jakieś roszczenia ?

    Pozdrawiam,
    eLeM