  • 1. Data: 2007-01-24 15:11:07
    Temat: Uznanie reklamacji i wymiana towaru
    Od: "M." <...@...com>

    Nie wiem czy to właściwa grupa, jeśli nie, przepraszam i proszę odesłać mnie
    do odpowiedniej.

    Zakupiłem sprzęt komputerowy w sklepie, na firmę. Na podbicie gwarancji dano
    mi czas 1 miesiąc. Gwarancja jeszcze nie jest podbita.
    Sprzęt jest wadliwy. Czy przysługuje mi wymiana na nowy, wolny od wad? Czy
    też jak sugeruje mi sprzedawca mam odesłać go do sewisu. Mam bardzo
    niepokojące informacje co do jakości jedynego serwisu w Polsce obsługującego
    mój sprzęt, stąd oczywiste, że wolałbym wymianę od ręki. Zależy mi też na
    czasie, serwis często trzyma urządzenia nawet przez miesiąc.
    Mariusz